איך לבנות אמון מול הלקוח – 5 עוגנים בטקסט השיווקי שלכם!

בניית אמון - עוגן שיווקי-שכנועי עוצמתי

האמון שתבנו מול הלקוח – הוא זה שידחוף אותו לעבוד אתכם

בניית אמון – עוגן שיווקי-שכנועי עוצמתי
האמון שתבנו מול הלקוח – הוא זה שידחוף אותו לעבוד אתכם
בואו נודה על האמת… האינטרנט הוא המצאת המאה… האלף… המילניום!
אבל מכיוון שאף אחד לא מושלם, גם לא האינטרנט, הוא סובל מחסרונות רבים.

אחד החסרונות הוא העובדה שהאינטרנט הוא מדיה מנוכרת וקרה, וודאי לעומת פגישה פנים אל פנים או חיוך ולחיצת יד.

ומכיוון שאנחנו הישראלים, עם חשדן ולמוד עוקצים, שניגש לדף אינטרנט, לרוב, עם מידת מה של חשדנות (לא מבוטלת), אנחנו, כבעלי עסק, חייבים לבנות אמון מול הלקוח. וזה אחד התפקידים המרכזיים של הטקסט השיווקי-שכנועי – לבנות אמון.

בניית אמון הוא אחד הכלים החזקים לשכנוע ולהנעה לפעולה של הלקוח.

אם הלקוח יקרא את הטקסט שלכם, שימוסס לו התנגדויות ויבנה מידה מספקת של אמון (וכמובן שצריכים להיות שם אלמנטים שכנועיים נוספים) – הוא יפנה אליכם או יקנה מכם – לא לפני!

בניית אמון חשובה והכרחית בכל טקסט – גם הקצר ביותר, ובכל תחום ומקצוע.
אל תשכחו – הלקוח לא מכיר אתכם (גם אם קיבל עליכם המלצה) וזו ההזדמנות שלכם להסביר לו למה הכי נכון, יעיל ובטוח לעבוד אתכם (ולא עם המתחרים שלכם)

אז איך בונים אמון מול הלקוח באמצעות הטקסט השיווקי?

אספתי עבורכם 5 עוגנים בוני אמון בטקסט השיווקי-שכנועי שלכם, שחשוב שתדאגו שיהיה שם, על מנת לסייע לתהליך השכנוע של הלקוח – לבחור דווקא בכם:

1. ספרו על העסק שלכם – כמו שכבר אמרתי, הלקוח אינו מכיר אתכם או את העסק שלכם, וחשוב לו לדעת, לא רק מה אתם מציעים לו, אלא גם מי מציע לו. ספרו על העסק שלכם, מי עומד מאחוריו (לא חייבים שמות אם לא בא לכם להיחשף), ספרו על המטרות שלו, על הסיבה שהוא קם ועל החזון שלכם. שימו תמונה טובה שלכם, בהקשר של המקצוע שלכם, עם חיוך (קטן וחם), תמונה שמשדרת ללקוח בדיוק מה שהוא צריך מכם כאנשי מקצוע. אני ממליצה להצטלם אצל צלם מקצועי, יש לכך משמעות עצומה. אנשים נכנסים לאתר שלי ואומרים לי "היינו באתר שלך וראינו אותך" וזה עבורם החיבור האישי הראשון אלי כאשת מקצוע.

2. אל תבטיחו (אף פעם) מה שאתם לא יכולים לקיים – אני בטוחה שלכל אחד ואחד מכם מוצר או שירות שמעניק מענה מעולה לקהל הלקוחות שלו. ספרו להם במדויק מה אתם נותנים להם וכיצד תוכלו לעזור להם ולפתור להם את הבעיה או לענות להם על הצורך. שימו לב שאתם לא מרחיקים לכת בהבטחות. זה נעשה לפעמים מתוך רצון טוב ומתוך הצורך להסביר כמה אתם טובים. אבל אם תבטיחו יותר מדי – זה עלול להקפיץ נורות אדומות אצל חלק מהאנשים.

3. אל תצאו בסיסמאות מפוצצות – זה קצת מתקשר לסעיף הקודם… אמריקאים מאוד משתכנעים מסיסמאות מפוצצות – אנחנו לא. סיסמאות פומפוזיות ידועות כשוברות אמון וכמעוררות חשד – בוא למצוא אהבה בלחיצת כפתור! רוצה להתעשר ברבע שעה? הילד שלך ילמד לקרוא תוך 2 שיעורים! ועוד כאלה. וכשסיסמה כזו בכותרת, או אפילו בשורת המודעה שלכם בגוגל, היא די מוציאה את החשק להמשיך לקרוא – וחבל!

4. לקוחות שמספרים כמה אתם מצוינים – זה אחרת כשמישהו אחר מדבר עליכם מתוך ניסיון של עבודה אתכם נכון? הרבה יותר אמין מכל דבר (אמיתי ונכון) שתגידו על עצמכם. אז חשוב להשתמש בעוגן הזה ולאסוף מלקוחות שלכם כמה שיותר עדויות (אמיתיות), זה בונה אמון וזה בהחלט מרשים ועושה את העבודה.

5. כמה שפחות סימני שאלה – הלקוח הפוטנציאלי שלכם מחפש תשובות – לבעיה שלו, לשאלות שלו לגבי השירות, לגביכם ועוד ועוד. מי כמוכם מכיר את השאלות וההתנגדויות שיש ללקוח שלכם, ולכן, עברו על הטקסט ונסו לשתול בו תשובות לכל אותן שאלות. ככל שללקוח יהיו יותר תשובות, הוא ירגיש בטוח לגביכם ולגבי המוצר או השירות שלכם וירגיש נוח יותר ליצור אתכם קשר, או לקנות מכם.

ואפשר גם להוסיף עמוד או סעיף של שאלות ותשובות.

כל מה שנותר לכם כרגע, הוא לגשת את אתר האינטרנט שלכם, דפי הנחיתה, הברושורים ובכלל לטקסט השיווקי שלכם ולבדוק שכל העוגנים בוני האמון שם.

ואם חסר משהו – חשוב להכניס, זה בהחלט יעלה את הביטחון של הגולש לפנות אליכם.

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – לקבל ממני מתנה:

עלון טיפים שיווקיים חשובים, שיעזרו לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
"כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

כל שאתם צריכים לעשות זה – להירשם באתר שלי:

ואם אתם זקוקים לעזרה:

בשיווק יעיל של העסק שלכם
במציאת הדרך המתאימה לכם ביותר להביא עוד לקוחות
ובהפיכת הטקסטים השיווקיים שלכם למשכנעים ויעילים יותר
אשמח לסייע לכם :)

דברו איתי: 054-7637737

עד הפעם הבאה,

שלכם,

שרון