הכותרת הנכונה שתעשה את כל ההבדל בעמוד השיווקי שלכם

השבוע ישבתי עם חברתי הטובה מגיל 3 וחצי (ואני כבר יכולה להתחיל להודות שזה היה די מזמן) ונזכרנו איך היינו מקשטות את המחברות ועושות כותרת לכל דבר.
ילדים מאוד אוהבים לכתוב כותרות גדולות, מודגשות וצבעוניות – זה עושה להם את הדברים מאוד חגיגיים ובעיקר מאוד ברורים. וכמו שתמיד אומרים על ילדים – ההיגיון שלהם הוא תמיד הכי בריא והכי נכון.
מסתבר שאחרי שעברו קצת מים בנהר, בעל ושני ילדים – גם אני עדיין כותבת כותרות – הפעם לא רק בשביל עצמי אלא בשביל אחרים – אבל עדיין מאותה הסיבה – כי זה פשוט עושה את הדברים הרבה יותר ברורים.

הכותרת - כלי שיווקי עוצמתי

אז כמו שכבר וודאי ניחשתם, היום אני רוצה לדבר אתכם על הכותרת – ממש כמו זו שכולנו היינו כותבים באותיות גדולות וצבעוניות במחברת חגים כשהיינו ילדים – רק היום אנחנו כותבים, או צריכים לכתוב אותה, בראש כל עמוד שיווקי שלנו.

הכותרת היא אלמנט שיווקי חשוב ומשמעותי בטקסט השיווקי שלנו, ואני מתכוונת לכל טקסט שיווקי – באתר האינטרנט, בדף הנחיתה, בניוזלטר או בעמוד שיווקי בפולדר שלנו.
תפקידה של הכותרת – שהיא בדר"כ הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי שלנו רואה – הוא לתת את השורה התחתונה – לתת את מהות ותמצית הדף ולהיות מספיק חזקה וממוקדת שתגרום ללקוח הפוטנציאלי שלנו להמשיך לקרוא.

כמו שאתם כבר יודעים, אני אוהבת לחלק את הטקסט השיווקי לשלבי שכנוע, הכותרת היא שלב השכנוע הראשון ממנו יחליט הגולש או הקורא האם הוא נמצא מבחינתו במקום הנכון, האם יש לנו את מה שהוא צריך והאם לתת לנו הזדמנות ולהמשיך לקרוא מה שיש לנו להגיד.

בעלי עסקים רבים יוצאים מנקודת ההנחה שאם הגולש הגיע לאתר שלהם, הוא וודאי יודע מה הם מוכרים, כמה הם יוכלו לעזור לו וכמה כדאי לו לפנות אליהם.
כשגולש מגיע לאתר שלנו – הוא נמצא בשלב החיפוש ופחות בשלב הידיעה, ולכן החובה הגדולה שלנו כבעלי עסק הוא להסביר לו בצורה הכי ברורה איפה הוא נמצא – וזה אחד התפקידים של הכותרת.

כידוע, לרוב הגולשים אין את הסבלנות לקרוא מאסות של טקסט עד שהם מגיעים אל השורה התחתונה ולכן, כהרגלי בקודש – אני ממליצה להקל ולתת להם את השורה התחתונה כבר בהתחלה.
הכותרת צריכה להיות פשוטה, ברורה, תמציתית וקצרה ובעיקר להכיל את הדבר החשוב ביותר עבור הלקוח הפוטנציאלי שלנו.

נסו לכתוב כותרת גדולה ומודגשת– עד שתי שורות – שמכילה את שם המוצר ואחריו מהן החוזקות שלו וכיצד אותן חוזקות יוכלו לסייע לגולש בדרך הטובה ביותר.
חשוב שהכותרת תהיה ברורה ולא מסורבלת, לכן אני ממליצה לקרוא אותה כמה פעמים ורק כשאתם ממש שלמים איתה, להמשיך הלאה.

דוגמא ברוח החג:

דונאט לי (שם בדוי) – מיני סופגניות במגוון מילויים משובחים,
שיהפכו לכם את החג למתוק במיוחד – במחצית הקלוריות לסופגניה!

הטקסט של הכותרת יכול וצריך לחזור על עצמו בהמשך הדף – הרי הכותרת מייצגת את תמצית הטקסט שלכם, כך שאל תחששו אם אתם חוזרים על עצמכם.

כותרת טובה לא תגרום ללקוח הפוטנציאלי שלכם לקנות מכם או לפנות אליכם אבל היא בהחלט תשכנע אותו להמשיך ולקרוא את עמוד האינטרנט, את דף הנחיתה שלכם או כל טקסט שיווקי אחר…וזה המון!

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה… חג שמח!

8 תגובות
  1. רבקה בר
    רבקה בר אומר:

    תודה על מאמר חשוב!

    אשמח אם תבקרי באתר שלי, וכן בדף הפייסבוק שלי,
    ואולי תהיה לך עצה או רעיונות בכיוון ה"גירוי" המוסיקלי, כלומר – לעניין את הקוראים בארועים המוסיקליים שאני מגישה………

    https://www.facebook.com/RivkaleBar

    תודה ובהצלחה לכולנו!

    רבקה'לה בר – מוסיקאית, זמרת, מפיקה ארועי מוסיקה

  2. Design Area מתאים לך מיתוג
    Design Area מתאים לך מיתוג אומר:

    הכרתי את הבלוג שלך רק לאחרונה, ואני ממש נהנית לקרוא את הפוסטים המקושטים באנאלוגיות שתמיד מעלות חיוך על הפנים… אם היה אפשר למרקר בבלוג – הייתי נותנת לך פס צהוב וזוהר (:

    • שרון קורן
      שרון קורן אומר:

      תודה! אני תמיד שמחה לעזור, ושמחה עוד יותר כשאתם מיישמים ורואים תוצאות – בשביל זה אני כאן :)
      מקווה להמשיך ולהועיל…

  3. טל פלג דיאטנית קלינית ( הרזייה אישית)
    טל פלג דיאטנית קלינית ( הרזייה אישית) אומר:

    למדתי המון מהבלוג שלך. את נדיבה במידע יעיל וגם זו דוגמא שיווקית מצויינת לאנשי מקצוע עמוסי ידע. תודה!

    • שרון קורן
      שרון קורן אומר:

      תודה טל על התגובה הנדיבה :) אני תמיד שמחה להעשיר ולתרום מהידע שלי לעסקים שלכם.

תגובות סגורות