ערך שיווקי חשוב ופשוט שיביא לכם בקלות עוד לקוחות לעסק

כולנו היינו רוצים שיהיה לנו יותר קל. בעבודה, בבית, בלימודים… בחיים.

שמתי לב שכשאומרים לי "בואי, תנסי- זה ממש קל" או "תראי, זה פשוט" המשפטים האלה גורמים לי לתחושה של הקלה(מאותו השורש ממש), מפיגים אצלי את הפחד או הרתיעה מלנסות, להתנסות או להכיר וממיסים התנגדויות. כי כמו שהבת שלי אומרת מה ש"קלול" (קל) הוא הרבה יותר מזמין.

קל זה שיווקי

ותתפלאו, קלות הפכה להיות ערך שיווקי ולמה?

הלקוחות שלנו הם אנשים עסוקים, עמוסים, מפוצצים בכמויות אדירות של מידע ובעיקר – חסרי סבלנות לקשקשת (או פשוט חסרי סבלנות נקודה).

לכן, אני מנת לזכות בתשומת ליבם ולגרום להם לקרוא את המסרים השיווקיים שלנו – אנחנו צריכים להעניק להם פשטות וקלות (אגב, שני דברים שונים).

הפשטות תבוא לידי ביטוי בתכנים בגובה העיניים, לא מסורבלים מדי, לא עמוסים והכי חשוב – מוכוונים בדיוק! למה שמעניין את הלקוח – למה שהוא צריך.

גם אם הייתם נורא רוצים להפליג בסיפורי מעשיות לשעת לילה מאוחרת על סבתא שלכם שהייתה גורו עוד בפולניה – תשמרו את זה למשפחה. סליחה (באמת!) אבל את הלקוח שלכם זה לא מעניין והוא ימשיך ויקרא את המסרים שלכם באתר, בדף הנחיתה, בניוזלטר, בברושור שלכם – רק אם תכתבו אליו ועליו – בצורה הכי מדויקת והכי פשוטה (אם כי מנוסחת היטב כמובן) וקצרה שניתן.

הקלות – שהיא הדבר השני שאתם צריכים להעניק ללקוחות שלכם, היא למעשה הדרך בה אתם מגישים להם את המסרים שלכם. יש לי חדשות מרעישות עבורכם, אבל בעולמנו מהלכים אנשים שאין להם סבלנות לקרוא (רחמנא ליצלן!), ובמיוחד עבורי, אמממ… עבורם – וגם עבור השאר – אתם צריכים לכתוב את הטקסטים השיווקיים שלכם כך שיהיה קל לקרוא אותם ולקלוט את המסרים החשובים גם בקריאה מרפרפת.

לכן, חלקו את הטקסט לכותרות, בולטים, פסקאות, הדגישו את השורות והמילים החשובות והמעצימות – הן אלה שיקפצו מתוך הטקסט ויגיעו גם לעיניו ומוחו של הרפרפן הגדול ביותר – וישכנעו אותו.

חלקו את התפריטים באתר שלכם כך שיהיו ברורים ומזמינים. הציגו את המוצרים השונים שלכם בתפריט משלהם – שללקוחות תהיה נגישות גבוהה אליהם – אל תחביאו אותם בתת של תתי קטגוריות.

שימו את טופס יצירת הקשר שלכם במקום נגיש וברור. פרסמו גם את מספר הטלפון שלכם בעמוד הבית – רצוי אפילו ב-Header – כך שיופיע בכל העמודים.

ולסיכום: אל תתנו ללקוחות שלכם להתאמץ כדי לחפש אתכם, להגיע אליכם, כדי לקרוא את הטקסטים שלכם ולהבין את המסרים השיווקיים שלכם – הגישו להם אותם על מגש של כסף ובכפית של זהב ועשו להם חיים קלים – הם הרי הלקוחות שלכם לא?

בהצלחה.

 אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

www.sharonkoren.co.il

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

 עד הפעם הבאה…

4 תגובות

תגובות סגורות