החוק הבלתי מעורער של דפי הנחיתה שלא כדאי להפר!

אני לא יודעת אם כבר יצא לי לספר לכם – אבל אני מטורפת על דפי נחיתה. הם כייפיים, הם מדויקים והם בעיקר עושים את העבודה!

"אז אם זה כלי כזה מדהים, למה שלא ננצל אותו עד הסוף ונוציא ממנו לינקים לאתר, ולמחירון ולעוד מוצרים שאני מוכר?" אמר לי לקוח בשבוע שעבר…

ללא נקודות יציאה

אז אין ספק שזה מפתה להשתמש בדף נחיתה לעוד ועוד מטרות –  אבל התשובה היא – ממש לא!

אחד החוקים הברורים והבלתי מתפשרים של דף נחיתה הוא שבדף נחיתה אין לינקים, אין תפריטים ואין נקודות "בריחה"… דף נחיתה הוא מובנה מאוד, ממוקד מאוד לצרכיו של הלקוח, משכנע מאוד ומכוון את הקורא שלכם למטרה אחת בלבד יצירת קשר, השארת פרטים, תשלום וכו' (זו יכולה להיות כל מטרה שתבחרו – אבל אחת בלבד!)

בעוד שאתר אינטרנט מזמין את הלקוח לשוטט, לחקור, לקרוא ולהתרשם, דף נחיתה מזמין את הלקוח To take action לשם כך יש בו משפט הנעה לפעולה חזק בסופו, שאומר ללקוח שלכם בדיוק מה הוא צריך לעשות ממש עכשיו!

מבחינתכם כבעלי עסק דף נחיתה הוא הזדמנות חד פעמית! ברוב המקרים אתם משלמים על כל ביקור בדף הנחיתה שלכם (כי רובכם הרי מפנים אליו מפרסום) ומשקיעים בו זמן ומאמצים (לבנות אותו, לכתוב אותו, לעצב אותו ולפרסם אותו) ולכן, יש לכם הזדמנות אחת – לשכנע את הלקוח ולגרום לו לפנות או לקנות. כשהלקוח שלכם יצא מדף הנחיתה מבלי לבצע פניה או קניה – קרוב לוודאי שלא יחזור, זאת אחת הסיבות שאסור לייצר לו נקודות יציאה לפני שהובלתם אותו לפואנטה החשובה ולהנעה לפעולה.
דף הנחיתה שלכם חייב להיות ממוקד, משכנע, ברור, מניע לפעולה ונטול הסחות דעת! כלומר, נטול יציאות החוצה! לקוח שיצא מדף הנחיתה שלכם לכל לינק שלא תשימו בו – יצא ממנו פעמיים – יציאה פיזית ויציאה מנטאלית, ואתם, תאבדו את השליטה על ההגה.
בדף נחיתה סגור – ללא נקודות יציאה – השליטה היא שלכם – אתם מכוונים את הלקוח, אתם לוקחים אותו יד ביד לאורך כל שלבי השכנוע – עד שאתם מגיעים אל נקודת השיא והיא – יצירת הקשר, הקניה, הפניה או מה שתבחרו.

לסיכום – קשה לקחת כלי שיווקי עוצמתי ואפקטיבי ולהשתמש בו למטרה אחת בלבד, למוצר או שירות אחד, קשה, אבל הכרחי! כי רק בצורה הזו הוא יצדיק את המאמצים הרבים שהשקעתם בו, רק כך הוא יהיה המשכנע ביותר – ורק בדרך הזו הוא יעבוד לכם כל כך טוב!

 אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי:

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

ואם אתם זקוקים לעזרה עם הטקסטים שלכם, אשמח לסייע לכם לכתוב אותם, לשדרג אותם ולהפוך אותם למשכנעים ויעילים יותר.
דברו איתי: 054-7637737

עד הפעם הבאה…

שרון

 

3 תגובות
  1. סיון סניור
    סיון סניור אומר:

    יקירתי את יודעת עד כמה אני אוהבת לקרוא אותך וללמוד ממך.

    אבל בנושא הזה, של דפי נחיתה,
    אני פשוט לא מסכימה.

    נכון שאם הלקוח רוצה לדעת עלי עוד,
    הוא יכול לעשות עלי גוגל.

    אבל כשמדובר בעסק שיש לו כמה שירותים שונים,
    אני חושבת שיש אפשרות ואפילו רצוי,
    להראות ללקוח הפוטנציאלי את הקילומטראז'
    שהעסק כבר עשה ולתת לו עוד אופציות כמו:
    קישור להמלצות נוספות על השירות
    וקישורים לכתבות שנעשו על בעל העסק,
    כל עוד הקישורים הם באותו נושא של דף הנחיתה.

    ייתכן ואני טועה פה,
    אבל כיום הדפים שלי ממירים לי באופן נפלא,
    עם "תחנות היציאה" שבהם.

    כמובן שתמיד אפשר להשיג תוצאות יותר טובות,
    לכן אעשה ניסוי – אוריד מדף מסוים את תחנות היציאה
    ואראה האם הוא ממיר יותר טוב.

    שלך,
    סיון סניור

    • שרון קורן
      שרון קורן אומר:

      סיון יקרה,

      אנחנו הישראלים אוהבים שפע… להראות כמה שיותר,
      להעמיס בכל טוב – ולפעמים זה פשוט יותר מדי.
      ברגע שאת שולחת את הלקוח הפוטנציאלי שלך אל מסע הבירורים
      הזה אל מחוץ לגבולות דף הנחיתה – את צריכה לקחת בחשבון שיש סיכוי גדול שהוא לא ישוב ממנו.
      ויותר מזה – דף נחיתה שיווקי נכון ויעיל "תופס" את הלקוח ועושה עליו עבודה
      מאוד מדויקת – מלהיב אותו, נותן לו תקווה, בונה אמון – משכנע! וכו' – כל דף כמובן והמטרות שלו.
      וברגע שאת שוברת את כל זה עם לינקים ותחנות יציאה – את מוציאה את הלקוח מהמומנטום
      ומחלישה מאוד את הסיכוי שלו ליצור קשר- כבר ומייד.
      נסי את זה בבית…

  2. ניסים
    ניסים אומר:

    הי שרון

    שמח שחזרת (אני אחד מרשימת הדיוור שלך)

    אשמח לשמוע את דעתך על האתר. (ולקבל הערות אם יש לך).
    האתר עלה לפני כחודש לאויר!

    תודה מראש
    ניסים.

תגובות סגורות