חוויה אישית עם תובנה שיווקית חשובה לכולנו…

אם לומר את האמת תכננתי עבורכם השבוע פוסט מלומד ומלא בתובנות שיווקיות.
אבל מכיוון שאנחנו כבר יחד מזה זמן, אני לא יכול שלא לשתף אתכם בחוויה שעברתי אתמול ומלווה אותי עד רגע זה.
גם כשחשבתי שאני כבר חסינה וכבר אי אפשר לעבוד עלי עם טריקים שיווקיים בגרוש, אני לומדת על עצמי ששוב ושוב אני מצליחה ליפול אל מלכודת הדבש של המפרסמים…

מלכודת הדבש ששוב נפלתי אליה

הפעם, לא היה זה יוגורט שהתגלה באמת כמצוין וכל הכניעה שלי לפרסומת נוטפת סכרין היתה שווה, אלא סרט קולנוע שהצליח להרעיד בי את כל אמות הסיפים.

בחודש ומשהו האחרונים כשרפרפתי מדי בוקר על העמוד הראשי של YNET  נתקלתי שוב ושוב בכותרת – משחקי הרעבשובר הקופות המוביל של השנה ועוד מיני סופרלטיבים מפארים במיוחד.
אחרי שטיפת המוח הסמויה הזו, ובהזדמנות הראשונה שיכולתי להזמין את בעלי לדייט, החלטתי להצטרף לעוד רבבות בעולם שכבר הצביעו בעיניים – והלכנו לסרט משחקי הרעב.
חשוב לציין לצורך העניין שלא קראתי את התקציר, ידעתי שמדובר באופן כללי בעולם עתידני שמתרחשים בו קרבות אבל הפאתוס שהצליחו לתפור סביב הסרט הזה – גרם לי פשוט ללכת מבלי לבדוק אם הנושא בכלל לטעמי ואם אני יש סיכוי ליהנות…
ובכן, התשובה היא לא.. ולא…
משחקי הרעב, ואולי אשבור כאן מילה או שתיים של טובים ממבקרי הקולנוע בארץ ובעולם, הוא סרט תמוה, אפשר לומר אכזרי, אפשר לומר קשה לצפייה, אבל הוא בעיקר תמוה בעיני. תמוה מכיוון שלא ברור מי החליט (ולמה הוא החליט את זה) לקחת חבורה של ילדים!!! חלקם קטנים מאוד ולגרום להם לרצוח האחד את השני באכזריות (גם את הקטנים) להנעת הקהל. אגב, אם הילדים לא רוצחים אחד את השני מספיק מגניב – ההפקה גורמת להם למוות אכזרי בייסורים. אני מבינה שמישהו רצה למתוח ביקורת על תוכניות הריאליטי אולי…למתוח ביקורת על חברה צינית…
אבל ילדים!!?? חיכיתי לפואנטה חכמה, לטוויסט מתוחכם שיצדיק את הבילוי המפוקפק הזה, וגם הוא לא הגיע…רק עוד ילד ועוד ילדה חסרי אונים שנשחטים זה על ידי זו לקול תרועת הקהל.
אין ספק שמדובר בסרט גרנדיוזי עם שחקנים מעולים, תפאורה מושקעת ותלבושות שוודאי יזכו מישהו באוסקר, הטעות היחידה היא התסריט.

אבל אתם יודעים מה…אולי יש בכל זאת משהו גאוני בסרט הזה… כי התסריט, הצליח למרות הכל להגשים את עצמו – וכשם שההמונים בסרט ישבו וצפו בהרג ברוטאלי ומיותר של ילדים רכים…. ישבנו גם אנחנו שעתיים וחצי וצפינו באותו הדבר בדיוק…

מסקנה: שיווק טוב יכול לסמא…אז גם אם זה נראה ונשמע טוב…כדאי לבדוק לעומק אם זה באמת מתאים לכם…

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…

שרון