הדבר היחיד! שמעניין את הלקוח שלך

בעידן של מיילים, SMS, טוויטרים, פייסבוק ובכלל קשקשת גדולה מאוד ברשת,

הלקוח הפוטנציאלי שלכם מופצץ כמעט כל שעה בעשרות מסרים שיווקיים ישירות אל הצג הפרטי שלו (הקטן והגדול).

עומס המידע

עומס המידע

כבעלי עסק, אתם בטח חלק מחגיגת המסרים הגדולה הזו, הרי מה שאנחנו מפמפמים לעצמנו 24 שעות ביממה, אפילו מתוך שינה, זה שיווק, שיווק, שיווק (כן, כן – גם אנשי השיווק – במיוחד אנשי השיווק). אבל אם תרצו גם להגדיל את הסיכוי שלכם להכנס לתוכנית הקריאה ויותר מזה – הקליטה של הלקוח תצטרכו לעשות קצת יותר כדי לתפוס את תשומת ליבו.

מה עושים?

הדרך הטובה ביותר לשכנע גולש להכנס לאתר או לדף הנחיתה שלכם, לקרוא את הבלוג שלכם, ובעיקר: לא למחוק את הניוזלטרים שאתם שולחים, המאמרים או כל דבר אחר, היא – לספק לו אינפורמציה חיונית.

עכשיו, כשאני אומרת חיונית, אני מתכוונת לחיונית ללקוח!

רוב האתרים שיוצא לי לבקר בהם מתחילים ב: אנחנו מומחים…אנחנו הכי גדולים… אנחנו…אנחנו…אנחנו… שזה חשוב אבל…

הדבר היחיד שמעניין את הגולש שמגיע אל האתר שלכם הוא: הוא עצמו (לא כל-כך אתם – sory) וכל מה שמעניין אותו בכם הוא: איך אתם תוכלו לעזור לו.

לכן, תתמקדו בלקוח, ספרו לו איך המוצר שלכם יכול לעזור לו, לפתור לו בעיה, לענות לו על צורך. אם אתם כותבים בלוג, שולחים ניוזלטרים או כל דבר אחר – תתמקדו בנושאים שחשובים ללקוח ויכולים לקדם אותו בחיים העסקיים או הפרטיים שלו.

אל תשלחו לו מידע שהוא בטח כבר קרא במגזין לאישה בתור לרופא שיניים. תהיו מקוריים, ייחודיים – הנושא לא צריך להיות רק מעניין הוא חייב להיות מועיל ולגרום ללקוח להרגיש שהוא קיבל מכם ערך מוסף.

הערך המוסף יכול להיות פתרון לבעיה שיש לו, מענה לצורך שאתם כמוצר או שירות יכולים לספק לו, טיפים, המלצות, הנחות, הטבות, ובמילה אחת: אינסנטיב – תמריץ.

תמריץ שאתם תתנו לו – להשאר בעמוד האינטרנט שלכם (או בכל חומר שיווקי מחוץ לרשת), לקרוא את הטקסטים השיווקיים שלכם, לשמוע מה יש לכם להציע לו ובסופו של דבר גם להשאיר פרטים או ליצור אתכם קשר.

הטקסטים השיווקיים שלכם הם התחלה של מערכת יחסים עם הלקוח הפוטנציאלי וכמו שאתם כבר יודעים – כדי שמערכת יחסים תצליח כדאי להתמקד קצת יותר בבן הזוג מאשר לעסוק בעצמכם…אנחנו הרי רוצים שהוא ישאר ולא ילך לחפש לו דייט אחר.

 עד הפעם הבאה…

1 תגובה
  1. שרון קורן
    שרון קורן אומר:

    תודה! ענבר שמחתי לשמוע…
    אתן מוזמנות להרשם באתר שלי וליהנות גם מטיפ שיווקי שבועי ומספר אלקטרוני מתנה – "כתיבה שכנועית באימייל – איך להפוך מילים לכסף!"
    http://www.sharonkoren.co.il

תגובות סגורות