מה חשוב שתנקו מהטקסט שלכם – כדי לשכנע את הלקוח לפנות…

אחד הדברים שמעכבים החלטה אצל בני אדם הם סימני שאלה.

סימני שאלה מביאים אותנו למצב של התלבטות, של חוסר וודאות, חוסר הבנה, חוסר בטחון… ולכן – מונעים מאיתנו לבצע החלטה (במיוחד אותנו הישראלים).

זאת הסיבה, שאחד הדברים עליהם אני מקפידה כשאני בונה טקסט שיווקי (כן, בונה – ממש כמו שאדריכל בונה תוכנית) הוא – לא להשאיר סימני שאלה.

למה הכוונה?
כשהלקוח קורא את הטקסט השיווקי שלכם: באתר האינטרנט, בדף הנחיתה, בעלון השיווקי, בדף הפייסבוק או בכל מקום אחר, עולות אצלו המון שאלות:

איפה זה? מתי זה? למה זה כדאי לי? כמה זה עולה? איך אני אדע שזה מתאים לי? איך זה יכול לעזור לי? האם אני יכול לסמוך עליו? איך לפנות? ועוד ועוד.

ותפקידו של הטקסט השיווקי שלכם הוא לענות על כמה שיותר שאלות, ולמוסס כמה שיותר סימני שאלה.

וככל שהטקסט השיווקי ימוסס כמה שיותר סימני שאלה, הוא ימוסס את התנגדויות שבצידן, יבנה אמון ויקרב את הלקוח, הגולש, המתעניין – למצב של שכנוע ופעולה, כלומר – פניה או קניה.

איך עושים את זה?

הרי מי כמוכם יודע מה מעניין את הלקוחות שלכם, מה חשוב להם לדעת, מה הבעיות שלהם, מה הצרכים שלהם, מה ההתלבטויות שלהם ומה השאלות שעולות להם.

עשו לכם רשימה של כל השאלות שיכולות לעלות בקרב לקוח טיפוסי, ובנו את הטקסט שלכם כך, שהוא יכיל מענה לכמה שיותר שאלות וסוגיות.

ואם הטקסט שלכם כבר כתוב?

אז פשוט עברו עליו (אחרי שאתם מכינים את הרשימה כן?) ובדקו שכל התשובות שם. ואם חסר מענה לשאלה כזו או אחרת שעשויה לעלות – פשוט תשזרו את התשובה.

זה נכון אגב לכל העמודים באתר שלכם – דף הבית, אודות, דפי המוצרים או השירותים, לקוחות מספרים וכו'.

דף שאלות ותשובות הוא דף חשוב שאני ממליצה עליו בחום! גם כדי לרכז סוגיות שלא דיברתם עליהם בדפים האחרים וגם כדי לחזור ולהדגיש מסרים שחשוב לכם להעביר.

אבל… הוא לא יהווה את הפתרון לכל סימני השאלה של הלקוח שלכם.
חשוב להביא את הלקוח למצב שבסוף הטקסט (בכל העמודים), אין לו שאלות מהותיות או מעכבות החלטה על השירות או המוצר שלכם, הוא משוכנע שזה טוב לו (שזו כבר טכניקה בפני עצמה) והוא מוכן ליצור אתכם קשר.

ואם עולה לכם סימן שאלה לגבי סוגיית המחיר, אז לפרסם מחיר או לא לפרסם (זאת השאלה!), היא סוגיה בפני עצמה, שלא אכנס אליה בפוסט הזה, אבל אני רק יכולה לומר שבדפי מכירה או נחיתה של קורסים, סדנאות וימי עיון, אני ממליצה לתת מענה גם לשאלת המחיר. באתרי האינטרנט, זו כבר תורה שלמה.

ואם יש לכם שאלות… אשמח לענות :)

עד הפעם הבאה..

שלכם,

שרון

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי:

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

ואם אתם זקוקים לעזרה:

  • ·       בשיווק יעיל של העסק שלכם
  • ·       במציאת הדרך המתאימה לכם ביותר להביא עוד לקוחות
  • ·       ובהפיכת הטקסטים השיווקיים שלכם למשכנעים ויעילים יותר

 אשמח לסייע לכם

דברו איתי: 054-7637737