איך תבנו אמון מול הלקוח שלכם ותמוססו התנגדויות

תמיד כשאני מגיעה לרופא או יועץ או בפגישה עם גננת או כל יישות אינפורמטיבית אחרת – אני שוכחת לשאול את כל השאלות.
גם אם תכננתי מראש והייתי מפוקסת בדיוק על הדברים החשובים שאני רוצה לשאול- אני תמיד מפספסת משהו שהוא בדרך כלל הכי חשוב ונזכרת בו בדיוק כשהדלת נסגרת מאחורי (ואת הפתק אני תמיד משאירה בבית).
בגלל הבעיה הזו, עשיתי לי הרגל לשאול בסוף כל שיחה כזו – פרונטאלית או טלפונית – "מה שכחתי לשאול? מה אני עוד צריכה לדעת?" – זה אולי יישמע קצת טיפשי לחלק מכם אבל זה יכול להיות די אפקטיבי.

שאלות ותשובות - עוגן שיווקי חשוב

שאלות הן דבר חשוב עבור הלקוחות שלנו – ואפילו יותר עבורנו כבעלי עסק.
שאלות נותנות ללקוח את הביטחון שהוא דואג לקבל את כל האינפורמציה שהוא צריך כדי לעשות את ההחלטה הנכונה – שהוא לא קונה "חתול בשק". הן גורמות לו להרגיש שהוא כבר מקבל מאיתנו משהו (מענה, שירות, יחס).
התשובות שאנו מעניקים לשאלות של הלקוחות שלנו בונות את האמון בינינו ובינם, נותנות מידע נוסף שחשוב לנו לתת ומדגישות אינפורמציה קיימת שחשוב לנו לחזור עליה – ובעיקר…עוזרות לנו להפיג פחדים ולמוסס התנגדויות.
התפקיד שלנו כבעלי עסק המספקים שירות או מוכרים מוצר הוא לענות ללקוחות שלנו על כמה שיותר שאלות חשובות. ככל שיסיים הלקוח את קריאת הטקסט השיווקי שלנו עם פחות סימני שאלה – כך יעלה הסיכוי שהוא ישתכנע שאנחנו הדבר הנכון עבורו.

מענה לשאלות חשובות תוכלו לתת ללקוחות שלכם בטקסט השיווקי באתר האינטרנט או בדף הנחיתה שלכם בשתי דרכים עיקריות:
בגוף הטקסט עצמו – בדף הבית, בעמודים השיווקיים ואפילו בעמוד "אודות". כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב את השאלות הרווחות (מי כמוכם יודע מה חשוב ללקוחות שלכם ומהן השאלות המרכזיות אותן הם שואלים אתכם בדר"כ) ולתת להם מענה בתוך הטקסט עצמו.
לדוגמא: אם שאלה חשובה שעולה אצל הלקוחות שלכם היא: "כמה אפשר לחסוך?" כתבו בכותרת העמוד או בגוף הטקסט במקום מרכזי ובולט: "תוכל להגיע לחסכון של עד 40% ב…".

דרך נוספת לענות על שאלות היא בדף שאלות ותשובות (שבבקשה בבקשה אל תקראו לו ש"ות) באתר האינטרנט שלכם או ב"בוקסה" (קופסת טקסט) מיוחדת בדף הנחיתה שלכם.
בסוף כתיבת הטקסט השיווקי נסו לחשוב על שאלות חשובות נוספות עליהן לא עניתם בטקסט או על מידע חשוב – נוסף או קיים שהייתם רוצים להדגיש ולחזור עליו.
כתבו את השאלות והתשובות בצורה הפשוטה ביותר: שורת שאלה (מודגשת עם סימן שאלה בסופה) ומתחתיה התשובה – בשפתכם, ממש כאילו אתם מנהלים שיחה עם הלקוח. נסו שהתשובה לא תהיה ארוכה מדי – עד 4 שורות. ותכיל את תמצית המסרים החשובים שתרצו להעביר. מומלץ להציג כ-5-7 שאלות מרכזיות שיתרמו ללקוח שלכם בהחלטה החשובה האם לפנות אליכם או לקנות מכם.

 אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…

4 תגובות
  1. רונה רותם
    רונה רותם אומר:

    היי שרון:)

    אני קוסמטיקאית פרא-רפואית עוסקת בטיפולים אשר מציעים פיתרונות לחידוש מירקם העור

    שיקום ומיצוק. הקליניקה גם מציעה פתרונות מתקדמים בליווי רופאה המתמחה בחומרי מילוי

    פילינגים ועוד. קראתי והתרשמתי מנושא ההתנגדויות שהעלת ובמיוחד מהעניין שבדף הנחיתה שלי

    לא העלתי מעולם ואיתגרתי בשאלות, או במתן השירותים שלי וכמה זה הולך לחסוך להן , ואת זה בהחלט

    לקחתי לתשומת הלב..אשמח כמובן לקבל ממך טיפים נוספים למייל שלי.

    תודה על הארה

    רונה רותם

  2. עמית כהן
    עמית כהן אומר:

    היי אני רשומה לאתר שלך והוא באמת עוזר לי.
    אני עכשיו מוכרת המון דברים …
    המשך יום נפלא!

תגובות סגורות