אחד, מי יודע? איך תחזקו את הסיכוי שלקוח יקנה או יפנה…

רגע לפני שפסח נוחת עלינו, הזזתי לרגע הצידה את כל המטלות והמשימות, כי יש לי משהו מאוד חשוב להגיד לכם….

זוכרים איך אני, בכל הזדמנות, מדברת על העוגן השיווקי החשוב ביותר בטקסטים השיווקיים שלכם – והוא משפט ההנעה לפעולה (ומי שטרם שמע עליו מספיק שירוץ לקרוא את הפוסט החשוב הזה).

הדובדבן של הטקסט השיווקי שלכם

מזכירה בקצרה… משפט ההנעה לפעולה הוא אותו משפט בן שורה או שתיים, שמגיע בסוף הטקסט השיווקי שלכם, ובו אתם למעשה אומרים ללקוחות שלכם
מה לעשות עכשיו: להתקשר אליכם, לשלוח לכם מייל, למלא פרטים, לבצע רכישה, להירשם לרשימת תפוצה או כל דבר אחר שתרצו – ונותנים לכך סיבה טובה ומשכנעת!

אז מה החידוש הגדול?

לאחרונה יצא לי לקרוא טקסטים רבים שמכילים כמה הנעות לפעולה באותו הדף וזוהי כמובן – טעות גדולה!
אני מודעת לצורך של כל אחד מאיתנו למצות את הטקסט השיווקי שלו עד תומו, לספר כמה שיותר ולבקש כמה שיותר מהלקוח – כל עוד יש לנו תשומת ליבו.
אבל… למרות הצורך העז הזה – כל טקסט שיווקי צריך להכיל הנעה לפעולה אחת בלבד! כלומר, אנחנו מבקשים מגולש או מקורא לבצע פעולה אחת בלבד – בעמוד שיווקי.

ולמה? לכל דף שיווקי יש מטרה מרכזית – והתפקיד שלנו (בעזרת הטקסט השיווקי)  הוא למקד את הלקוח לפעולה אחת שעונה על המטרה הזו.
אם נבקש ממנו לעשות דבר נוסף:

1. זה יסיח את דעתו מההנעה לפעולה המרכזית של העמוד
2. זה יכול להביא אותו למצב של בלבול  וחוסר הבנה – מה עליו לעשות עכשיו
3. זה יעמיס עליו – ואנחנו בעניין של להקל ולא להעמיס
4. זה עלול לגרום לו להגיע למצב של התלבטות שתגרור אותו למצב של חוסר החלטה ונטישה
.

ואת כל זה אנחנו ממש ממש לא רוצים לעשות!

חשוב להגיע עם עצמנו להבנה ולהחלטה – מהי המטרה של העמוד, ובהתאם לכך לנסח משפט הנעה לפעולה אחד ברור.
אם אתם כותבים דף נחיתה לסדנה שאתם עורכים ואתם מזמינים אנשים להירשם אליה – אל תזמינו אותם, באותה הזדמנות, להירשם לערב המבוא של הסדנה – זה יבלבל את הקוראים ויפורר לכם את כל שכבות השכנוע שהצלחתם ליצור אצלם בעמל רב.
אם אתם מזמינים את הגולשים להירשם לרשימת התפוצה שלכם ולקבל מתנה, אל תבקשו מהם בנוסף להמליץ עליכם לחברים שלהם: גם כי הם עוד לא בעניין של להמליץ עליכם, וגם כי אתם לא רוצים להעמיס עליהם במשימות.

אגב, באתר האינטרנט שלכם, אתם יכולים ליצור כמה הנעות לפעולה – בכל דף הנעה (אחת) אחרת… זה לגמרי לגיטימי ואפילו מומלץ…בשביל זה יש לכם אתר.
אז אם יצא לכם להכניס עוד הנעה לפעולה אחת או שתיים (או שלוש) לדף השיווקי שלכם – הגיע הזמן לעשות בו ניקיון ולמקד את הלקוח שלכם במשימה אחת ויחידה – אותה כולנו מקווים שהוא יעבור בהצלחה.

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי:

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…

חג שמח,

שרון
054-7637737

4 תגובות
    • שרון קורן
      שרון קורן אומר:

      חגי יקירי,
      הפוסט נכתב עבור כל לקוחותי ועבור כל מי שרוצה לשדרג את הטקסטים שלו…
      אני שמחה שאתה נתרם ממנו…
      עזרת לי בדוגמה או שתיים…אבל לזכותך יאמר, שאתה אדם קשוב, שמוכן לקבל ולפתוח את הראש – תענוג!
      אני בטוחה אגב, שזה מה שעושה אותך איש מקצוע נפלא ואדם שיש לו כ"כ הרבה מה לתת לבעלי עסקים.

  1. דניאל
    דניאל אומר:

    מאמר תמציתי … איישם אצלי השאלה האם ההנעה לפעולה לדעתך תמיד תהיה בסוף התוכן ?

    • שרון קורן
      שרון קורן אומר:

      בסוף כל טקסט שיווקי חייבת תמיד להיות הנעה לפעולה.
      גם במהלך הטקסט עצמו ניתן לשתול הנעות לפעולה…
      כמו למשל בכותרת – "בוא ללמוד את כל הסודות ליצירת משכנתא רווחית"
      זה סוג של הנעה לפעולה – ללא פרטי התקשרות אמנם, אבל גם יכול להניע – כמובן שלא כדאי להסתפק בזה.
      אנחנו רוצים לומר ללקוח בסוף הטקסט מה הוא צריך לעשות….
      מקווה שעזרתי.
      חג שמח…

תגובות סגורות