אם כבר לצ'פר – אז מכל הלב…

ביקרתי אתמול בחנות השייכת לרשת מכובדת ובעודי מתלבטת אם לרכוש מוצר כזה או אחר הציעה לי המוכרת בהתלהבות הנחה מיידית של 5% אם אני מצטרפת למועדון הלקוחות. ההתרגשות היתה גדולה!! 5% שלמים…לא האמנתי על מזלי הטוב.

תן בונוס אמיתי ובעל ערך

מכירים את ההנחה הזו 5%? (לא שומעים עליה הרבה – ובצדק) אותי באופן אישי היא מרגיזה, עד כדי כך, שהייתי מעדיפה שלא היו מציעים לי אותה בכלל. הנחה של 5% נותנת לי תחושה שמישהו מנסה לקנות אותי בזול –אפילו בזול מאוד (ואני לא מדברת על הנחה על דירה).
אחד הכלים השיווקיים החזקים שיש לנו כעסק הוא מתנות, בונוסים, הנחות ומבצעים.
זה עוגן שיווקי משכנע ומניע לפעולה – אבל גם אותו, כמו כל דבר אחר בחיים, צריך לדעת לעשות.
נתינה היא ערך חשוב, אבל בשיווק נכון, הנתינה צריכה להיות מספקת.
אם כבר החלטתם לתת משהו…תנו משהו בעל ערך אמיתי שיגרום ללקוחות שלכם להרגיש מצ'ופרים באמת.
אם אתם נותנים הנחה, תנו הנחה שתעשה הבדל במחיר.
אם אתם נותנים מתנה, תנו מתנה שחשוב ללקוחות שלכם לקבל.
אם אתם נותנים בונוס, דאגו שהלקוח שלכם באמת צריך את הבונוס הזה והוא אכן יעשה בו שימוש בסופו של דבר.

הבונוס יכול להיות תמריץ שיווקי נפלא עבורנו אבל שימוש לא נכון בו, יכול להזיק לנו ולגרום ללקוח תסכול ואפילו זלזול (בנו)– הפעולה ההפוכה בדיוק לה ייחלנו.

סבתא שלי תמיד היתה אומרת…אם את עושה משהו, תעשי אותו עד הסוף ומכל הלב.
הלקוח שלנו רוצה לדעת שאנחנו מתאמצים בשבילו –  בשירות שאנחנו נותנים לו, במוצר שאנחנו מגישים לו וגם במתנה שאנחנו מציעים לו. המאמץ הזה משדר לו רצינות, מחויבות ובונה את האמון – שכל כך חשוב לנו לבנות מולו.

ולסיכום – גם מתנה או בונוס שאתם מציעים ללקוחות מתוך כוונה לצ'פר מצריך מחשבה. ממש כמו את הטקסט השיווקי שלכם, כדאי שתתאימו את המתנה לצורך של הלקוח שלכם… כך, גם תצליחו לשמח אותו להעניק לו ערך אמיתי וגם תצליחו להשיג את תשומת ליבו ואמונו,  לפחות בינתיים.

ואם כבר מדברים על מתנה ועל ערך מוסף…

קבלו גם וגם…

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי:

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…

שרון

3 תגובות
  1. שרון קורן
    שרון קורן אומר:

    5% היתה רק דוגמה נקודתית להנחה קטנה ובעלת ערך נמוך מאוד עבורי כלקוח.
    ברור שאם מדובר בסכום גדול 5% היא אכן הנחה מצויינת.
    המסר המרכזי הוא – אם בחרת לתת ללקוח שלך מתנה, בונוס, הנחה או כל דבר אחר
    על מנת לצ'פר אותו, תדאגי שזה יהיה בעל ערך עבורו, וישרת את המטרה המרכזית שלך
    בעצם הנתינה – לשמח, לבנות אמון וליצור מחוייבות אצל הלקוח שלך.

תגובות סגורות