איך לשכנע – ולא לייגע (את הגולשים באתר שלכם)

לפחות פעם או פעמיים בשבוע, אני שומעת מלקוח פוטנציאלי (כי הלקוחות שלי כבר יודעים אחרת) ש"אנשים לא קוראים טקסטים".

ואני תמיד אומרת להם…אם תכתבו להם משהו שיעניין אותם, שיענה להם על הצורך שלהם או שיפתור להם בעיה שמקשה עליהם – הם יקראו כל מילה!

לשכנע ולא לייגע

ולמה אני מספרת לכם את זה? כי לאחרונה יצא לי לקרוא כמה אתרים שבחרו לדחוס סקירה היסטורית מורחבת פלוס של הנושא או התחום בו הם עוסקים – דווקא בדפים השיווקיים.

אז למען הסדר הטוב ובעיקר למען הלקוחות שלכם – הדפים השיווקיים באתר שלכם או בעמוד הנחיתה שלכם צריכים לעסוק בדבר אחד ויחיד – בלקוח!
איך אתם עוזרים לו, איך אתם פותרים לו את הבעיה בדרך הטובה ביותר, מה הוא יכול להשיג אם הוא יפנה אליכם, איך הוא יכול להיתרם מעבודה אתכם, איך תשפרו לו את איכות החיים וכו'.

את תולדות הבעיה שלו או של הנושא בו אתם עוסקים תשאירו למאמרים – זה טוב, זה חשוב, וזה יקדם את האתר שלכם. אן הלקוח ירצה להרחיב את הידע שלו – תהיה לו האופציה. אבל ברגע שהוא נוחת באתר שלכם – והשקעתם לא מעט מאמצים וכסף שזה יקרה – אתם צריכים למקד אותו בדבר מרכזי אחד – שאתם הדבר הנכון ביותר עבורו ושכדאי שיפנה אליכם עוד היום.

למשל: אם אתם עוסקים בפתרון של בעיית קשב וריכוז – כדאי לתת כמה משפטים קצרים על הנושא כדי "להתניע" את הקריאה – אבל מייד לאחר מכן – חשוב להגיע לתכלס – איך אתם פותרים עבור הלקוח שלכם את בעיית הקשב והריכוז.
קחו בחשבון שרוב הלקוחות שסובלים מבעיה כזו ומחפשים לה מענה –  כבר מכירים אותה די טוב, כבר קראו עליה לא מעט, כבר התייעצו וחלקם אולי אפילו בניסיון שני או שלישי להגיע לפתרון יעיל… ולכן, הרחבה על הנושא תהיה מיותרת, מייגעת וקרוב לוודאי שתבריח את הקורא מהר מאוד מהטקסט שלכם.

אז… חשוב להגיע כמה שיותר מהר לשורה התחתונה – כבר בכותרת למשל… להיות ממוקדים בצורך של הלקוח ולתת עליו מענה מקסימלי. אגב, זה לא אומר שהטקסט צריך להיות קצר…להיפך, טקסט שיווקי טוב יענה בצורה מקיפה (מבלי לחזור על עצמו) על כל הצרכים של הלקוח – עד שיביא אותו לשכנוע.

ואתם כבר יודעים…לשכנע אי אפשר בכמה שורות.

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

ואם אתם זקוקים לעזרה עם הטקסטים שלכם, אשמח לסייע לכם לכתוב אותם, לשדרג אותם ולהפוך אותם למשכנעים ויעילים יותר.
דברו איתי: 054-7637737

עד הפעם הבאה…

שרון