מה אתם צריכים לעשות כדי להצליח? תשאלו את הלקוחות שלכם…

כולנו יודעים שידע הוא כוח ובדיוק בגלל זה חשוב לנו, כבעלי עסק, לדעת כמה שיותר על קהל היעד שלנו – איפה הוא נמצא, מה חשוב לו, מה הצרכים שלו, מה כואב לו ואיך אנחנו יכולים להתאים את עצמינו אליהם – בצורה מקסימלית.

כדי להשיג את הידע הזה אנחנו חוקרים – מחפשים סטטיסטיקות, מאמרים, סקרים, בודקים מה קורה אצל המתחרים ולפעמים אפילו מוציאים על כל זה המון כסף.

אבל למעשה לצד כל אלה – ישנה דרך פשוטה, חכמה ויעילה מאוד לקבל המון אינפורמציה בכלום כסף.

כלי חשוב להצלחת העסק

כבעלי עסק אנחנו רגילים ומצפים שהלקוחות שלנו יקשיבו לנו – יקבלו את עצותינו, יבצעו את המלצותינו  – לשם כך הם פנו אלינו לא?

והקשבה היא אכן ערך חשוב מאוד עבורנו כבעלי עסק, היא בין הפעולות המרכזיות שאנחנו צריכים לעשות כל הזמן כדי להצליח – ואני מתכוונת דווקא להקשבה ללקוחות שלנו.
אם נקשיב ממש טוב, נקבל הכוונה מדויקת מה אנחנו צריכים לעשות כדי להצליח.

הקשבה ללקוחות שלנו תלמד אותנו: מה הצרכים שלהם? מה חשוב להם? מה כואב להם? מה חסר להם? מה אנחנו צריכים לעשות כדי להקל עליהם? איפה הם נמצאים? מה הדרכים לפנות אליהם, מה לעשות וגם מה לא לעשות.
כל המידע שאנחנו זקוקים לו נמצא בעצם נגיש לנו כל הזמן אנחנו רק צריכים להיות זמינים לו – לשאול שאלות, לתחקר, לשאוב אינפורמציה ובעיקר – להקשיב! כל הזמן.

מעבר למידע העצום שהלקוחות שלכם יכולים לתת לכם על עצמם… הם יכולים לתת לכם מידע לא פחות חשוב ויעיל (ואולי אף יותר) גם  – עליכם!
על השירות שלכם, על המוצר שלכם, על האתר שלכם ועל איך אתם מתפקדים כעסק באופן כללי. ואם גם כאן תהיו קשובים באמת, ותקבלו באהבה גם ביקורת פחות טובה (או כמו שאנחנו מעדיפים לקרוא לה ביקורת בונה) – תוכלו ללמוד המון על העסק שלכם ולחזק את הצדדים החלשים בו.
אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות ללקוחות שלי  – שמלמדים אותי כל יום דברים חדשים…

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…

שרון

2 תגובות
  1. מיכל גרשוביץ
    מיכל גרשוביץ אומר:

    היי שרון,
    מסכימה איתך מאוד – למידה תוך כדי התבוננות בפרספקטיבה עוזרת לי מאוד להבין את הצורך האמיתי של המטופלת היושבת מולי – רק כך אני מרגישה שאני מצליחה להביא אותה לפעולה או לתנועה בתהליך של שינוי.
    הקשבה – זאת המילה!
    יום מקסים ונעים,
    מיכל

    • שרון קורן
      שרון קורן אומר:

      תודה מיכל…ההקשבה היא בהחלט חשובה לצורך האישי של כל לקוח, ויחד עם זאת גם לצורך
      הכללי של הלקוחות שלך כקהל היעד אליו את פונה – שוודאי שותף לצרכים רבים ולציפיות ממך כספק שירות.

תגובות סגורות