תרגיל קצר ופשוט שיעזור לכם כבעלי עסק להיות משכנעים יותר

כאדם יסודי ומוקפד, אני לא אוהבת שמפתיעים אותי. ואני לא מתכוונת שאני לא בעד זוג כרטיסים לפריז שיגיש לי בן זוגי כמתנת יום האהבה, או יום הולדת (פה אני דווקא מאוד בעד!).

אני מתכוונת דווקא לשאלות המתקילות שאנשים מפנים אלינו בדרך כלל ובשל חוסר מוכנות או תשובה בשלוף – אנחנו מתבלבלים.

לאחרונה יצא לי לדבר עם כמה בעלי עסקים ששאלה פשוטה כמו "ספר לי מה אתה עושה" – פשוט בלבלה אותם. כאילו תפסתי אותם לא מוכנים ומה שיצא להם זה בליל של חצאי משפטים לא ברורים שיצרו רושם לא טוב (גם בעלי עסק ותיקים) ובעיקר לא העבירו את המסר.

תרגיל חשוב לעסק שלך

אז למעשה, גם היום אני רוצה לדבר אתכם על המסרים השיווקיים שלכם – אבל הפעם המסרים שבעל פה.

גם אם אתם מאוד מקפידים על אתר אינטרנט שיווקי שכתוב היטב ועל חומרים שיווקיים, משכנעים ומקצועיים (ואם לא, אז הגיע הזמן לעשות את זה) – חשוב שתכינו את עצמכם לא פחות לשאלה שיכולה להגיע במקום הכי לא צפוי ובדיוק אז תרצו לייצר את ההגדרה המדויקת והמשכנעת ביותר לעסק שלכם.

אז חלקכם אולי מרים עכשיו גבה ואומר "חחח, זה מה זה בסיסי – מי יכול לתאר את העסק שלי יותר טוב ממני, אני כבר עושה את זה 25 שנה". אז אני מאתגרת אתכם (גם את החדשים וגם את הותיקים) – גשו למראה עכשיו! ובלי הכנה מוקדמת – תנו לעצמכם דקה שלמה של הגדרה מדויקת, נכונה, שיווקית ומשכנעת של העסק שלכם. GO

חזרתם? איך היה? מי מרוצה ב-100% מהתוצאה? שירים יד…

ומי שמרוצה קצת פחות. (עכשיו ברצינות) קחו דף ועט וכתבו לעצמכם בכמה משפטים את ההגדרה הטובה ביותר של העסק שלכם – כזו שהייתם רוצים לתת ללקוח החלומות שלכם כשתפגשו אותו במפתיע – במעלית, בסופר או על חוף הים (דמיינו אותו ואליו תכתבו).

ומה חשוב שיהיה שם: השם המלא שלכם (כמובן) שם העסק שלכם, אם אתם ותיקים אז כמה שנים הוא קיים, במה הוא עוסק באופן כללי ומהו שירות הדגל שלכם (שרלוונטי לאותו לקוח). מה היתרון הייחודי שלכם (מה מייחד אתכם מהמתחרים). ובסוף, חשוב לתת כרטיס ביקור – כדי שכל הנאום הזה לא יהיה לשווא ואותו אדם שמאוד הצלחתם להרשים לא ידע איך ליצור אתכם קשר (ואל תגידו לו למצוא את הטלפון שלכם באתר שלכם – כי הוא לא יעשה את זה).

הפורמט שתכתבו – טוב מאוד גם לשיחות טלפוניות, כשלקוחות מתקשרים אליכם או כשאתם מתקשרים אליהם (ומי שלא בטוח בעצמו יכול לשבת איתו מול העיניים ולוודא שכלום לא נשכח).

שיחת מכירה (אם תרצו) מסודרת ומובנית מעידה על הרצינות שלכם ושל העסק שלכם. ומעבר לעובדה שהיא שיווקית, משכנעת ויעילה – היא בעיקר חשובה מאוד להצלחת העסק שלכם.

אשמח לשמוע תובנות…

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

www.sharonkoren.co.il

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…

1 תגובה

תגובות סגורות