איך תפיגו חששות, תשכנעו ותבנו אמון בכלי שיווקי אחד!

מכירים את המשפט "שונא מתנות יחיה" – אז אני חושבת ש"אוהב מתנות יחיה יותר טוב" ולכן, אני רוצה לדבר אתכם היום על מתנות.

אולי זה בגלל שאני אחרי יום ההולדת של הבת שלי, לפני יום ההולדת של בעלי, אחרי יום האהבה, יום המשפחה ויום שחרור ורשה (אני חושבת) אבל אני מאוד בעד מתנות.

ובואו נודה על האמת…מי מאיתנו לא אוהב לקבל מתנות – וזאת הסיבה שמתנות הן כלי שיווקי חזק ויעיל שעסקים רבים משתמשים בו בכל מיני דרכים. והוא גם יותר מזה – הוא כלי שבונה אמון בינינו לבין הלקוח ומפיג חששות.

מתנה -אמצעי שכנועי עוצמתי

את סוגי המתנות שמייד אפרוס בפניכם – תוכלו להציע ללקוחות הפוטנציאלים שלכם באתר האינטרנט שלכם, בדף לכידה או בדף נחיתה, בניוזלטרים ובמיילים שיווקיים שאתם שולחים להם ובכל טקסט שיווקי אחר שאתם בוחרים להפיץ (עלונים, קופונים- אפילו כרטיסי ביקור!)

פגישת ייעוץ חינם

במיוחד אם אתם עוסקים בתחום הטיפולי (גופני או נפשי, אלטרנטיבי או קונבנציונאלי) – אתם יכולים להעניק ללקוח הפוטנציאלי שלכם פגישת ייעוץ חינם בה תבחנו יחד מהן דרכי הטיפול המתאימות לו.

בפגישת הייעוץ הלקוח לא רק ישמע על דרכי הטיפול המתאימות לו – הוא גם יכיר אתכם, יבין כמה אתם מקצועיים, ירגיש אם אתם מתאימים לו –  ואתם תוכלו לענות לו על שאלות, למוסס התנגדויות ולהתחיל לבנות מולו אמון.

מפגש ראשון ללא תשלום

כאן אנחנו למעשה מעניקים ללקוח הפוטנציאלי שלנו התנסות חינם בשירות שאנחנו מציעים לו. אין ספק שמפגש ראשון ללא תשלום הוא כדאי ומפתה עבור כל לקוח על בסיס "מה יש לי להפסיד – זה בחינם". הלקוח יודע שהוא לא מחויב ולכן הוא מגיע יותר פתוח ועם פחות התנגדויות ולכם יהיה פשוט יותר לשכנע אותו. לאחר ההתנסות – יהיה לו כבר הרבה יותר קל ובטוח להתחייב – אם אכן הוא מצא אותנו מתאימים לו. במידה והחלטתם לבצע מפגש ראשון ללא תשלום, חשוב להבין שמרגע זה – חובת ההוכחה היא עליכם – הלקוח עבר מהאינטרנט, מהפלייר מהמודעה ישירות אליכם. חשוב להתכונן היטב לפגישה הזו – היא פגישת מכירה לכל דבר – ומי יודע למכור את המוצר שלכם יותר טוב מכם?

 בונוס או הנחה

יש עסקים שלא יכולים להעניק  מפגש ראשון חינם, או לא מעוניינים ולהם אני ממליצה על – הנחה או בונוס. הנחה – כולנו יודעים מהי – חשוב שאם כבר החלטתם לתת אותה – תנו משהו ראוי שיהיה ללקוח כדאי לממש – לא הנחה של 5% – אנחנו הרי רוצים לצ'פר ולא להרגיז.

לגבי הבונוס – אני תמיד אומרת – הכי קל לנו לתת משהו שלא עולה לנו כסף. הציעו ללקוחות הפוטנציאלים משהו שלא עולה לכם כסף אבל הוא בעל ערך רב עבורם.

ותיטיבו לעשות אם אותו בונוס יהווה עבורכם פוטנציאל מכירה עתידי.

 והנה המתנה שלי עבורכם:

 אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

 עד הפעם הבאה…