הזמנה למערכת יחסים

ברוח החגים, השנות טובות ובכלל אווירת החיבה הכללית ששוררת באופן חד חודשי במדינתנו, רציתי לדבר אתכם היום על מערכות יחסים.

לא כאלה שאתם מנהלים עם בן או בת הזוג שלכם או עם חמותכם – אבל דומה – אני רוצה לדבר אתכם על מערכות היחסים שאתם מנהלים או לא מנהלים עם הלקוחות שלכם.

מייל שיווקי ללקוח שלך

חגים למשל, זוהי הזדמנות מצויינת ליצור קשר עם הלקוחות שלנו, לשלוח להם שנה טובה, לצ'פר אותם באיזו מתנה או הנחה, השאלה הגדולה היא – אנחנו בכלל מתפנים לזה??!

כל אחד מאיתנו, כבעל עסק, משקיע כסף, זמן ולא מעט אנרגיה להביא עוד לקוחות לעסק, להזרים עוד גולשים לאתר, אבל מה קורה אחר כך? ברוב המקרים אנחנו פשוט ממשיכים הלאה במירוץ העכברים לחפש עוד ועוד לקוחות. ומה עם אלה שכבר קנו, פנו, או אפילו הראו התעניינות קלה?

עצה חשובה מאוד שלי אליכם לשנה החדשה הולכת ככה:

כל גולש (אבל כל גולש!) שנכנס לאתר שלכם ומשאיר פרטים ובטח כל לקוח שקנה מכם אי פעם משהו – חייב התייחסות מתמשכת. ואם אמרתי לכם שהפוסט הזה עוסק במערכות יחסים, אז התפקיד שלכם  – הוא קודם כל לאסוף את כתובת המייל של המתעניינים או הלקוחות ואחרי כן להמשיך את מערכת היחסים שהתחלתם איתו, לטפח אותה, להשקיע בה ולבסס אותה.

ואם אתם שואלים את עצמכם – או אותי, איך עושים את זה? ממש עכשיו מגיע השלב בו אני מספרת לכם, ואני לא מתכוונת לחבילת שוקולדים משובחים, (אלא אם כן יש לכם תקציב לזה). המידע שיש לכם כמומחים שווה הרבה יותר מכל מארז גודייבה יוקרתי, המידע שברשותכם יכול לעניין ולעזור ללקוחות שלכם ורובו אפילו שווה להם הרבה מאוד כסף. ואנחנו הרי יודעים שמידע זה כוח… ולכן, זה הזמן לגבש את המידע הזה לטיפים, למאמרים בנושאים חיוניים ולהתחיל להפיץ אותו ללקוחות שלכם. אינפורמציה נוספת שיכולה לעניין מאוד את הלקוחות שלכם הם מבצעים שאתם עושים, מתנות שאתם רוצים לשלוח להם ליום ההולדת ליום הנישואין, ליום החייל הצ'רקסי או כל אירוע חשוב אחר…

את כל המידע החשוב הזה אתם אורזים כניוזלטרים ומיילים שיווקיים ושולחים לרשימת התפוצה שלכם.

ואם אתם שואלים את עצמכם שוב, בשביל מה אתם צריכים את התענוג הזה?

כי:

  • זה שיווק חינם לעשרות, מאות או אלפי לקוחות ולקוחות פוטנציאליים
  • זה מאפשר לכם לשלוח מסרים שונים ומפולחים למגוון קהלי יעד
  • זה בונה לכם תדמית של מומחים
  • זה משמר אתכם בתודעה של הלקוח
  • זה מגייס לכם עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים
  • זה מגדילה משמעותית את פוטנציאל המכירות שלכם

וכל זה בתנאי פשוט מאוד אחד: שתדעו איך, כמה, מתי ומה לשלוח ללקוחות שלכם.

ניוזלטר חכם יכול להקפיץ את המכירות שלכם פלאים אבל קחו בחשבון שניוזלטר טיפש יכול להפוך אתכם למטרד ומכאן דרככם אל תיבת הספאם קצרה מאוד.

עשו לעצמכם החלטה שיווקית חשובה לשנה החדשה –שמרו על קשר עם הלקוחות שלכם.

ואם תחליטו ללכת על זה, אתם לא לבד, קבלו מתנה קטנה ממני :

כתיבה שכנועית באימייל – איך להפוך מילים לכסף! – המדריך לכתיבת ניוזלטר ומייל שיווקי אפקטיבי. אתם מוזמנים להוריד אותו– מתנה! וללמוד איך עושים את זה נכון.

www.sharonkoren.co.il

קריאה מהנה,

חג שמח,

שנה טובה,

צום קל,

מועדים לשמחה,

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…