קחו סמרטוט ודלי – הולכים לנקות לכם את האתר

 שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא… ואני רוצה לנצל את ההזדמנות החגיגית- בזמן שאתם כבר עם הג'ילדה ביד מנקים ומקרצפים ובמקביל מופגזים מכל עבר עם: איך לנקות דברים מהחיים שלכם, איך לבער את החמץ בעסק שלכם, איך תוציאו את עצמכם מעבדות לחרות ואיך לא לגנוב אוכל משולחן הסדר בזמן שקוראים את ההגדה (טוב, זה רק אמא שלכם אומרת) – להצטרף למנהג היהודי הקבוע ולספר לכם קצת על הסדר.
ואני לא מתכוונת לסדר פסח, אלא לסדר שכדאי שתעשו בחומרים השיווקיים שלכם (לפחות לכבוד פסח), כדי לשדרג אותם ולעשות אותם מזמינים, נעימים ובעיקר ברורים וקלים לקריאה– עבור הלקוחות שלכם.

ונתחיל באתר האינטרנט שלכם, אני תמיד יוצאת מנקודת הנחה שאתרים עמוסים, מלאי כל טוב של באנרים, פלאשים, חדשות רצות ומבצעי אביב במכולת השכונתית – נובעים בעיקר מהצורך להציג שפע ומהרבה רצון טוב.
אבל מכיוון שרצון טוב לא ישלם במכולת (גם אם יש בה מבצעים), כדאי לנו לפנות מעט מכמויות המידע שיש לנו בעמוד הבית (לפחות) וגם מהעמודים הפנימיים לטובת: קליטה והבנה טובה יותר של הטקסטים והמסרים השיווקיים שכתבנו בהם.
כשלקוח ממוצע – בלי הרבה זמן וסבלנות נכנס לאתר שלנו ומחפש מענה לצורך שלו – הוא צריך לראות בעיקר דבר אחד – איך אנחנו עונים על הצורך שלו – מהר ובקלות. אבל, אם אנחנו מוסיפים לזה, מלמעלה מלטה ומהצדדים – עוד שלל מסתובבים ומהבהבים, קיים סיכוי גדול שהלקוח יאבד את הריכוז, יתבלבל מהבלגן שנוצר לו בעיניים – לא יגיע אל המסר החשוב שהיה לנו להעביר לו ויעזוב.

אז מכיוון שכולנו מאוד טרודים גם כך מהחג הקרב (בעיקר במחשבה איך נתמודד עם שני דברים קשים מאוד לעיקול: מצות וכמויות צפופות של משפחה בחדר אחד) אקצר ואומר: גשו אל אתר האינטרנט שלכם, אל דפי הנחיתה שלכם ואל הברושורים שלכם, ותתחילו לנקות. תורידו את כל מה שמיותר, לא משרת את המסר שלכם ולא פונקציונאלי ללקוח, כי כמו שאני תמיד אומרת:

מה שלא פונקציונאלי ללקוח שלכם – לא רלוונטי!

ואם יש לכם כבר סמרטוט ביד, נסו לנקות גם קצת טקסטים עמוסים ומיותרים ולחדד את המסרים על מנת שללקוח יהיה יותר קל לקלוט אותם.
אגב, אתם מוזמנים לעשות זאת גם בכל אחד ואחד מימות השנה האחרים– לאו דווקא בפסח –  בשבילי הפסח הוא רק תירוץ J

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

חג שמח!!

2 תגובות
  1. אלייזה אייל
    אלייזה אייל אומר:

    כבר כמה ימים שחשבתי "לעשות פסח" גם האתר.
    לקראת פסח, אני "מבער את החמץ", מהבית, מארון הבגדים,מהגוף,מהראש ומהלב.
    לא פחות חשוב גם מהאתר.
    טוב נו.. את יודעת ומכירה טוב את המקצוע.
    חג שמח, ביעור חמץ קל,
    מעולה

תגובות סגורות