מה הבעיה של הלקוח שלכם?

בכל אחד מאיתנו מסתתר פולני קטן שאוהב לדבר על הבעיות שלו ויותר מזה…אוהב שמדברים איתו על הבעיות שלו.
איך זה קשור לעסקים, לשיווק, ולטקסטים?-  אתם וודאי שואלים את עצמכם… והתשובה היא שהטקסטים שלנו עוסקים, או צריכים לעסוק בדיוק בנושא הזה – בעיות (או צרכים).

תן ללקוח שלך פתרון לבעיה שלו

לקוח נכנס אלינו לאתר, מגיע אלינו לחנות, או פונה אלינו בכל אמצעי שניתן לו כי יש לו בעיה. התפקיד שלנו, כבעלי עסק הוא לתת לו מענה לבעיה הזו, בין אם אנחנו רופא שנותן מענה לבעיה קשה וכואבת או בין אם אנחנו אינסטלטור שנותן מענה לבעיה דחופה (במיוחד אם הביוב עלה על גדותיו).

לפעמים ללקוחות שלנו אין בעיה, אבל יש להם צורך והם מחפשים אצלנו מענה על אותו צורך – בין אם אנחנו ספּר שמבצע החלקה יפנית בשיטה חדשנית או חברה שמוכרת רובוטים לניקוי הבית.

השלב הראשון במתן הפתרון ללקוח שלנו הוא להבין ולהגדיר לעצמנו מהי הבעיה או הצורך שלו. והשלב השני והלא פחות חשוב הוא להכניס את ההגדרה הזו לטקסטים השיווקיים שלנו. כשלקוח נכנס לאתר האינטרנט שלנו הוא נמצא בעיצומו של חיפוש, הוא מחפש פתרון לבעיה שלו ולכן, זה הדבר הראשון שאנחנו צריכים לספר לו. לפני מי אנחנו, לפני כמה שנים אנחנו בשוק וכמה מוצרים יש לנו מכל סוג. ברגע שגולש מזהה באתר את המענה לצורך שלו – הוא יבין שהוא במקום הנכון, ישאר וימשיך לחקור.

לכן, כדאי וחשוב לתת את המענה או הפתרון בשלב המאוד ראשוני של הטקסט ובצורה ברורה ובולטת – רצוי כבר בכותרת העמוד. כמובן שכדאי להדגיש ולחדד את הנושא גם בהמשך הטקסט.

מכיוון שלכל אחד מהלקוחות שלנו צורך פונקציונאלי ולצידו גם צורך אמוציונאלי – חשוב לתת פתרון בטקסט השיווקי לשני הצרכים. אדם שמעוניין לעשות דיאטה – רוצה לרדת במשקל (פונקציונאלי) אבל הוא גם רוצה להרגיש טוב עם עצמו, למצוא בן זוג וכו' (אמוציונאלי).

הצגת הפתרון לבעיה של הלקוח שלנו או מתן המענה לצורך שלו בטקטסים השיווקיים שלנו, יחברו את הלקוח למסרים, יגרמו לו להרגיש שאנחנו מבינים מה הוא צריך ויעלו את הסיכוי שהוא יפנה אלינו או יקנה מאיתנו.

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

עד לפעם הבאה…