אין כמו הבית

אתמול, עמדתי בשעה 23:00 בלילה מול סלון ביתי – הלומת קרב.

צעצועים בכל פינה, ציורים נוטפי צבעי מים – מעשה ידי ביתי להתפאר, כריות הפוכות ובקבוק דייסה אחד – חצי גמור.

ביאוש מצטבר ובפליטה פרויידיאנית אמרתי לבעלי – תראה איך נראה דף הבית שלנו…

אני לא יודעת אם זה בגלל העייפות או בגלל שאני עוסקת כל היום בדפי בית של אחרים ובלילה בדף הבית הפרטי שלי או שזו תולדה של עיסוק משפחתי משותף, אבל זה בהחלט גרם לי לחשוב על הדבר הזה שנקרא עמוד בית.

עמוד הבית - השער לאתר שלכם

מה הנוסחה לעמוד בית טוב? אני מניחה שאין על זה תשובה אחת… אני יודעת שכשנכנסים אלי הביתה אורחים, הייתי רוצה להציג קודם כל בית נקי (כמו כל פולניה טובה), אחר כך חשוב שיהיה מסודר (כמו כל פוניה טובה). חשוב לי שהחפצים שלי ייצגו אותי נכון וישרו אווירה שמגדירה את אופי הבית שלי בצורה הטובה ביותר.

וכך בדיוק אני חושבת שצריך להראות עמוד בית (באתר האינטרנט כמובן) – שלי ושלכם.

אני פוגשת מדי יום עמודי בית עמוסים באינפורמציה, מלאים בתמונות, פלאשים, כיתובים מתחלפים, והרבה בלגן בעיניים. אני פוגשת גם כאלה שאין להם משהו חכם מדי להגיד, והם כוללים שורה או שתיים חסרות תוכן ותכלית – קצת כמו סלון ריק, נטול תמונות או ריהוט – עם כסא שבור במרכזו.

עמוד בית הוא כרטיס הביקור לאתר שלכם, הוא צריך לאפיין את העסק שלכם בצורה קצרה ומדוייקת ובעיקר לכוון בצורה חכמה ונכונה את הלקוח אל העמודים הפנימיים בהם נמצאת האינפורמציה שהוא מחפש או פשוט ישירות אליכם (במייל או בטלפון).

עמוד בית מתחלק באופן טבעי לתוכן ועיצוב ובאופן טבעי, אתחיל בתוכן – בקשה אישית ממני אליכם…אל תפליגו בשירת הלל לעצמכם על איפה למדתם, מהו האני המאמין שלכם וכמה אתם אוהבים את מה שאתם עושים – תאמינו לי – זה לא מעניין את הלקוח.

הלקוח שלכם, או זה שאתם ממש רוצים שיהיה הלקוח שלכם, מתעניין בעיקר בעצמו ובהקשר שלכם, הוא מתעניין באיך אתם תוכלו לפתור לו את הבעיה ולכן… תתמקדו בזה. קורות חיים, תמונות ילדות ונאום מרגש לאומה תוכלו לכתוב בדף: אודות.

לגבי העיצוב, הטקסט בעמוד הבית שלכם הוא מאוד חשוב ולכן צריך לתת לקורא קצת ספייס לקרוא ולהפנים אותו. אם תספקו לו הסחות דעת גדולות מדי- הוא פשוט לא יקלוט את המסר שלכם ויעבור הלאה. תעשו לעצמכם טובה, תחסכו את הזיקוקים והפירוטכניקה, תגידו למעצב שאתם רוצים "עיצוב תומך תוכן" – מרשים, מעצים ובעיקר נקי. זה נותן משקל נכון בין הטקסט השיווקי והאווירה שאתם רוצים ליצור, והכי חשוב – זה מקל על הגולש את הקריאה ומוביל אותו בביטחה אל פרטי ההתקשרות שלכם.

שנה חדשה היא זמן מצויין לחשוב איך לעשות את הדברים טוב יותר. אני מזמינה אתכם לצלול אל דף הבית שלכם ולארגן אותו מחדש: ברור יותר, מסודר יותר, נקי יותר. אני בינתיים אצלול אל דף הבית הפיזי-הפרטי שלי ואנסה לעשות אותו ברור יותר ליום המחר.

עבודה נעימה…

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…

 

2 תגובות
  1. דנה
    דנה אומר:

    שיעשת אותי עם הסיטואציה בבית.. ובכל מקרה, כתבת מעניין ובהחלט יעיל. תודה רבה

תגובות סגורות