כלי שכנועי עוצמתי – הלקוחות שלכם

לבת שלי (המקסימה) יש בקרוב יומולדת. וכמו כל אמא קצת משוגעת לקראת פסטיבל יום ההולדת (ואני לא היחידה) פצחתי בחיפושים אחר מפעיל מגניב אך לא אינפנטיל למסיבה.
באופן אינסטינקטיבי, נכנסתי מייד אל הרשת וצללתי אל ים תוצאות החיפוש – מפעיל מגניב ליום הולדת… ואז עצרתי ואמרתי לעצמי… רגע, אולי כל הניסים והנפלאות שרוני מצחיקוני (שם בדוי) מציע זה שיממון גמור והבת שלי וחבריה יעשו לי לינץ' לאות תודה.
ואחרי עוד כמה דיונים לגבי ג'נגלנים, קרקסנים ומצחיקנים אחרים, החלטתי חד משמעית שאני זקוקה להמלצה.

המלצה - כלי שכנועי עוצמתי

ועל זה למעשה רציתי לדבר אתכם היום. על כוחה של המלצה.
אנחנו יכולים להיות הכי טובים במה שאנחנו עושים (ואנחנו אכן כאלה!), יכול להיות לנו אתר מפואר עם טקסט שיווקי חזק ומשכנע אבל כדי לתת עוד פוש קטן לאמון שאנחנו כל כך מנסים לבנות אצל הלקוח – חשוב שיהיו לנו המלצות באתר.
הרי מי יכול לדבר בשבחינו יותר מלקוחות נאמנים ומרוצים. ותמיד משהו שמישהו אחר יאמר עליך, ישמע אמין יותר ומרשים יותר ממשהו שתאמר על עצמך.
המלצות מלקוחות זו גם הזדמנות להבליט את סוגי השירותים שלנו. לקוח אחד מודה לנו על שירות אחד ולקוח שני על שירות אחר.
עמוד המלצות באתר האינטרנט שלכם או אפילו בדף הנחיתה שלכם (כחלק נפרד) הוא אלמנט משכנע אבל לא רק, הוא גם מפיג חששות וממוסס התנגדויות.
אבל גם כאן צריך לעשות את זה מדויק ולא להפר כמה חוקים חשובים.
ראשית (וזה ברור אבל אציין את זה בכל זאת) – שבצו המלצות אמיתיות. אל תחשבו לרגע לזייף כי זה עלול לעלות לכם במחיר כבד. בארה"ב למשל זוהי עברה פלילית לפרסם טסטמוניאל – עדות מלקוח – שקרית. אצלנו אמנם העבריין שייתפס לא צפוי לעונשים הקבועים בחוק אבל הוא בהחלט פסול אצל מי שתפס אותו בשקר.
כדי שזה יראה אמין שימו שם מלא (אם זה דיסקרטי אז שם פרטי) ועיר מגורים. אם אתם ממש יכולים, יש הסכמה ומקום – אז גם תמונה. זה בהחלט עושה את העבודה.
ועוד דבר, בקשו המלצות מלקוחות מרוצים והרשו לעצמכם קצת לערוך אותן – אני בטוחה שהם לא יכעסו. המלצה שעולה על 4-5 שורות תהפוך למייגעת ותגרום לגולש לנטוש את כל הסיפור. הרעיון הוא להעביר מסר כללי שאתם ממש טובים, נחמדים, אדיבים, אפקטיביים ויוצאי דופן. כמה שורות קצרות מכל לקוח יצליחו להעביר את זה.
ולגבי מחסום ה"לא נעים לי לבקש" – הלקוחות המרוצים שלכם יותר מ-ישמחו להמליץ עליכם בחום – תנו להם לעשות את זה למענכם.
אני מבטיחה לכם שברגע שתקבלו את המייל עם ההמלצה – זה מה זה יחמם לכם את הלב. אני מכירה את ההרגשה…

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה.

4 תגובות
  1. מניעת אבנית
    מניעת אבנית אומר:

    תודה! תודה! תודה! אני חייב כבר להוסיף לאתרים שלי המלצות של לקוחות. השבוע זה הפרוייקט שלי! :)
    שרון, את ממליצה להוסיף תמונה של הלקוח? שם מלא? איך להפוך את ההמלצה לכמה שיותר אמינה?

    • שרון קורן
      שרון קורן אומר:

      מומלץ להוסיף תמונה – כמובן בהסכמת הלקוח ואם יש מקום בדף (בדף נחיתה זה עלול להעמיס מעט אבל באתר אינטרנט זה מעולה)
      שם מלא ועיר – שרון קורן, תל אביב
      מי שעוסק בתחום יותר דיסקרטי וללקוחות יש בעיה להיחשף, אפשר רק שם פרטי ועיר.
      זה אמור להספיק.

  2. רונית
    רונית אומר:

    מעולה! וכל כך נכון. מתכננת להוסיף מזה זמן המלצות לאתר שלי, בזכות הפוסט שלך החלטתי לא להתעכב..

תגובות סגורות