לצלם או לא לצלם?… זאת השאלה… כמה טיפים חשובים על וידאו באתר או בדף נחיתה

לשנה האחרונה אני קוראת הבהלה לוידאו… אין ספק שבכל שעה של היום אנחנו נחשפים לעוד ועוד סרטוני וידאו שמצולמים על ידי בעלי עסקים – חלקם בצורה מקצועית יותר וחלקם פחות…

וידאו- כלי שיווקי עוצמתי

כמאמינה גדולה בכלי השיווקי הזה, אני חייבת לומר לכם שאכן מדובר באמצעי משכנע ועוצמתי שיכול לעשות הרבה הבדל בדף נחיתה או באתר אינטרנט…

אבל… (ויש כאן אבל גדול!)

מה שחשוב לומר ולדעת על וידאו הוא בעיקר :

  1. שהוא לא מתאים לכל אחד
  2. שהוא לא מתאים לכל מוצר
  3. שצריך לדעת איך לכתוב אותו
  4. שצריך לדעת איך לצלם אותו
  5. שצריך לדעת איך לערוך אותו
  6. ובעיקר – שוידאו לא נכון יכול להסב נזק גדול מאוד גם למוצר הטוב ביותר!!

לכאורה, זה נראה פשוט, מצלמת וידאו (לא חשוב איזו), על הספה בסלון… כמה מסובך זה כבר יכול להיות…? מהפכת היוטיוב מחכה לנו לא?

אז זה אכן לא מסובך אבל התוצאה יכולה להיות לא מחמיאה ובהחלט לא מקדמת…
וידאו הוא המפגש שלנו עם הלקוחות שלנו, מפגש מאוד אינטימי ומאוד חד פעמי (כי כמו שאנחנו תמיד אומרים, אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני).
לכן, אנחנו חייבים להראות במיטבנו, לשדר בדיוק מה שללקוח חשוב לקבל מאיתנו, להישמע טוב ובעיקר ולהיות מאוד משכנעים וממוקדים – לא מייגעים, מפוקסים, רהוטים לא ארוכים מדי ולא קצרים מדי…בקיצור…וידאו צריך להיות מדויק – במיוחד אם המטרה שלו היא לשכנע את הלקוחות שלנו לפנות אלינו או לקנות מאיתנו באותו עמוד (דף נחיתה או אתר).

סרטון וידאו צריך לתמוך בטקסט שלצידו, לגרום לגולש לרצות ולהמשיך לקרוא את המסרים שבעמוד – ולא לגנוב את ההצגה.
אל תצפו שסרטון וידאו יעשה עבור הטקסט את העבודה ואפילו יחסוך לכם אותו מלכתחילה… הלקוח שלכם לא יוכל לקלוט את כל המסרים שחשוב לכם להעביר לו בסרטון אחד…ותקשו עליו מאוד אם תאלצו אותו לחזור שוב ושוב על אותו הסרטון רק כדי להבין טוב יותר מה רציתם לומר לו (וקרוב לוודאי שהוא לא יעשה זאת בכל מקרה).

סרטון וידאו טוב, קצר וקולע שמכיל את הטיזר הרצוי שיגרום לגולש להמשיך את הקריאה, בו אתם נראים טוב ונשמעים היטב— יסייע לכם בהעברת המסרים, יקל על הלקוח בהפנמת המסרים שלכם ובא לציון גואל.

והנה עוד אבל… (הפעם קטן – אבל חשוב!)

היו עם עצמכם כנים…אם אין לכם את כל הנתונים להפיק וידאו שכזה (ואני מתכוונת גם לנתונים חיצוניים – סליחה מראש) – אולי כדאי לחשוב על זה שוב…

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…

שרון

2 תגובות
  1. אור משעל
    אור משעל אומר:

    מאמר איכותי ומקצועי, שגורם לרצות לקרוא עוד פרקים בצימאון רב!

    ממתין בקוצר רוח למאמר הבא !!!

    • שרון קורן
      שרון קורן אומר:

      תודה אור… שמחתי!
      אתה מוזמן לקרוא פוסטים נוספים :)
      קריאה מהנה…

תגובות סגורות