שרון קורן - כתיבה שכנועית וייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי

שיווק הוא אחד התהליכים החשובים ביותר בבניית עסק ואחד הגורמים המובילים להצלחתו. תחום השיווק מכיל אינסוף אפשרויות ודרכי פעולה לכל עסק, בכל ענף ובכל תקציב. כדי לבחור בדרך הנכונה והיעילה ביותר לעסק שלנו תחילה יש להגדיר ולפלח את קהל המטרה וצרכיו, יש להבין ולהכיר במהות המותג, יש לבחון ולבחור באסטרטגיה המתאימה ויש להקצות תקציב מתאים לתהליך. בהמשך, יש לזהות הזדמנויות עסקיות, למצוא דרכים להרחבת קהלי המטרה, לפתח מוצרים נלווים שיגדילו את ההכנסות ועוד כהנה וכהנה.

שיווק יצירתי, בעל נקודת השקפה ייחודית, יכול להוביל את העסק להזדמנויות חדשות, להרחבת מעגל הפעילות ולהגדלת הרווחים.

לצורך כך פיתחנו את שיטת חמשת השלבים לבניית אסטרטגיה שיווקית:

  1. ניתוח הסביבה העסקית וקביעת המיצוב
  2. פילוח השוק והגדרת קהלי היעד
  3. גיבוש אסטרטגיה ותוכניות פעולה
  4. כתיבת תוכנית שיווקית
  5. יישום וביצוע

הגדרה מדוקדקת ומעמיקה של כל אחד מן השלבים תסייע בגיבוש זהותו השיווקית של העסק ותסלול את הדרך הבטוחה להצלחתו של התהליך כולו.

כתיבה שיווקית שכנועית

במסגרת שירותי, אני מציעה לך ליווי שיווקי צמוד

עבודת השיווק למעשה אינה מסתיימת אף פעם. תהליכי השיווק מצריכים עבודה שוטפת ומקצועית, ערנות מתמדת ומעורבות בלתי פוסקת.

הסביבה העסקית בה אנו מתנהלים נתונה לשינויים, תנודות ולעיתים אף סערות. על איש השיווק להיות תמיד מוכן, לקבל החלטות מהירות, לתת פתרונות בשטח, להמציא חלופות למהלכים ולהיות יצירתי אל מול השינויים והטלטלות.

לכן, על איש השיווק ללוות את העסק מקרוב. להיות צמוד וזמין, להטמיע ולסייע ביישומה של התוכנית השיווקית, ולהוביל את הצוות כולו בדרך להשגת היעדים.

ליווי שיווקי צמוד מתבסס על התוכנית השיווקית שכתבנו וכולל את השירותים הבאים:


כתיבה שיווקית

הכתיבה השיווקית היא מרכיב עיקרי בכל תקשורת עם הצרכן (עלונים, חוברות, אתר אינטרנט, מודעות ותשדירי פרסומת, קומוניקטים והודעות לעיתונות וכו'). הדרך בה אתה מציג את העסק שלך, תשפיע רבות על הדרך בה הוא יתפס בעיני קהל לקוחותיך. הכתיבה צריכה להתאים לקהל המטרה, לאופי העסק ולמטרותיו. חשוב להציג את המסרים בדרך ייחודית ומעניינת על מנת לתפוס את תשומת ליבו של הצרכן. על המסרים המועברים להיות אחידים (בין אם מכירתיים או תדמיתיים), ברורים ועקביים בכל אמצעי התקשורת.  קרא עוד..


בניית פרזנטציות

"אין לך הזדמנות שניה להשאיר רושם ראשון" (וודי אלן)

הפרזנטציה (מצגת) המציגה את החברה, השירות או המוצר שלך חייבת להיות ממוקדת וברורה. עליה להעביר באופן חד את המסרים השיווקיים-מכירתיים, להיות מפורטת אך לא ארוכה ומייגעת, להיות מעניינת ומקצועית. כמו כן, חשוב לבנות מצגת המעוצבת בצורה שתעביר באופן הטוב ביותר את מהות המוצר/השירות אותו מוכר העסק שלך. מצגת יצירתית ובלתי שגרתית, תגרום לעניין והתמקדות במסרים המרכזיים ותשאיר רושם ארוך טווח על הצופה.


הנחיית צוותים

ברגע שהחלטת לצאת לדרך בהנעת גלגלי השיווק, כדאי לגייס את הצוות.

חשיבה שיווקית משותפת ודרכי פעולה אחידות, הן תנאי הכרחי להצלחתו של התהליך כולו ואף יחזקו ויעצימו את כוחו של הצוות. ההנחיה איננה מתייחסת לאנשי השיווק בלבד חשוב לרתום את כל העובדים באשר הם החל באנשי הכספים, דרך אנשי המכירות, הלוגיסטיקה וכמובן אנשי השיווק. כל עובד בחברה חייב להיות מעורב בתהליך ויכול לתרום לו. לכן, בתום שלב כתיבת התוכנית השיווקית, טרם שלב היישום והביצוע, יש לבצע הנחייה מסודרת של כל הצוותים המקצועיים.