בואו נפסיק לרגע את העבודה

היום אני לא רוצה לדבר איתכם על שיווק, אני רוצה לדבר איתכם על תקשורת.
כולנו עסוקים ב"לעבוד", לפעמים אנחנו כל כך שוקעים בעבודה שאנחנו שוכחים לתקשר… עם הלקוחות שלנו, עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, עם קולגות שלנו (ועם עצמנו בעיקר).

ללא נקודות יציאה

ללא נקודות יציאה

לפעמים אנחנו "מסתתרים" מאחורי ערמות העבודה, רק כדי להימנע מאותה התקשורת – כי אנחנו לא יודעים איך לקיים אותה, כי אנחנו חוששים מהתוצאות שלה ועוד אלף ואחת סיבות.
אנחנו אמנם יכולים להסתתר ממה שקשה לנו או מפחיד אותנו בתקשורת הזו, אבל אנחנו לא יכולים להסתתר מהתוצאות!
והתוצאות הן – שהעסק שלנו לא מתפתח, כי אנחנו עסוקים ב"לעבוד" ולא ב"לצמוח", שאנחנו מרוויחים פחות – כי אנחנו מפספסים הזדמנויות, כי מכירים אותנו פחות, כי פחות לקוחות מגיעים אלינו ובעיקר – אנחנו דורכים במקום ובשלב מסוים התסכול יגיע (ואולי הוא כבר שם).
אז מה עושים?
מוציאים את הראש לשעה ביום מהעבודה ומתחילים לייצר תקשורת:

  • שלחו מיילים ללקוחות הקיימים שלכם וספרו להם על מוצרים חדשים, על מבצעים, על שדרוגים ובכלל על מה אתם יכולים לעשות למענם. תופתעו לגלות, כמה אותם לקוחות משתוקקים לתקשר איתכם חזרה ולהמשיך לשלם לכם על השירותים הנפלאים שיש לכם להציע להם!
  • שלחו הצעות לשיתופי פעולה לקולגות שלכם – לא תאמינו איך העסק שלכם יכול להתפתח בשילוב כוחות עם איש מקצוע נוסף שמשלים אתכם. זו גם הזדמנות ליצירת מוצרים חדשים, זה עבודה משותפת ומבורכת שתוציא אתכם מהבדידות של עסק עצמאי שאתם חווים לפעמים וזו יכולה להיות הרפתקה שתיקח אתכם למקומות חדשים ונפלאים.
  • תתחילו לספר לעולם מה הבשורה שלכם – יש לכם ידע, וידע זה כוח, אני בטוחה שיש אנשים רבים שיכולים להיתרם רבות מהידע שלכם – אז אל תתביישו (או תתקמצנו) ותעשירו את העולם בידע היקר והחשוב הזה שצברתם מניסיון ומלמידה של שנים. ידעו את העולם שאתם מומחים בתחומכם ושיש לכם בשורה להעניק – זה יגביר את המודעות אליכם ויגרום להרבה מאוד אנשים ללכת אחריכם.

איך תספרו?
זה יכול להיות בפייסבוק, בבלוג, ברדיו, בעיתון, בספר, בוידאו או בכל כלי אחר שנוח לכם איתו, שקל לכם ושזורם לכם.
ובאמת, תתחילו עם מה שקל וזורם ומיידי – רק כדי לצאת לדרך.
אפשר לתכנן תוכניות גדולות וגם ליישם אותן בסוף, אבל חשוב להתחיל בצעד הראשון כאן ועכשיו! גם אם הוא צעד קטן, גם אם זה נראה לכם לא משמעותי…
זו תהיה נקודת הזינוק שלכם ואין משמעותית ממנה.
אז קבלו משימה שתעשו אותה ממש עעעעעעעעכשיו!
בצעו כבר עכשיו ומייד פעולה קטנה (או בינונית, מה שתבחרו) של "תקשורת עסקית" – עם לקוחות, עם לקוחות פוטנציאליים, עם קולגות, עם ספקים…
זה יכול להיות משהו שתכננתם כבר הרבה זמן לעשות וזה יכול להיות השראה של הרגע. זה יכול להיות פוסט בפייסבוק וזה יכול להיות דף נחיתה או מייל לתפוצת הלקוחות או מכתב לקולגה או… מה שתבחרו ויקרא ממש עכשיו.

מוכנים?
למקומות, היכון…צאו!
ספרו איך היה…
אוהבת אתכם,
שלכם שרון

רוצים להתייעץ איתי?
אני כאן בשבילכם:
054-7637737

sharon@sharonkoren.co.il

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *