מה הבשורה של העסק שלכם?

הלקוחות שלכם חייבים לדעת מה הבשורה שלכם!

אני מאמינה שכדי לעשות משהו טוב באמת, צריך קודם להבין למה אנחנו עושים אותו. כלומר, קודם צריך לבוא "למה" ורק אחר כך ה"איך".

למשל: כדי להיות אנשי מקצוע טובים יותר, אנחנו קודם צריכים להבין למה אנחנו בעצם עושים את מה שאנחנו עושים – אבל זה לפוסט אחר :)

היום אני רוצה להתמקד בטקסטים ובמסרים השיווקיים שלכם.

אני מכירה כל כך הרבה בעלי עסקים שמאוד רוצים טקסטים שיווקיים לאתר, לדפי נחיתה, למיילים שיווקיים, הם מבינים שזה חשוב, ושזה MUST עבורם בשוק תחרותי – אבל הם לא מבינים למה!

אז אם אתם כותבים לעצמכם או שיש לכם איש מקצוע שכותב עבורכם – חשוב לי שתבינו "למה" זה כל כך חשוב –  כדי שהטקסטים שלכם יהיו טובים יותר, שיווקיים יותר, משכנעים יותר ובעיקר – יעוררו אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם את הרצון לעבוד איתכם – כי זוהי כל המטרה!

אתר האינטרנט שלכם באוויר מתוך מטרה מאוד ברורה – למשוך אליכם לקוחות ולייצר לכם פרנסה, לא בגלל שלכולם יש, לא בגלל שצריך, אלא כי יש לאתר שלכם תפקיד שיווקי עצום עבור העסק שלכם – כך גם לגבי כל שאר המסרים השיווקיים שלכם.

מה הבשורה של העסק שלכם?

מה הבשורה של העסק שלכם?

שאלת מיליון הדולר (שאתם חייבים לשאול את עצמכם) היא – מהם המסרים שיגרמו לכם להישמע מקצוענים, יצירתיים, מעניינים, משכנעים, מדליקים, או כל דבר אחר שיניע את הלקוחות שלכם לפנות דווקא אליכם.

טקסטים שיגרמו לכם להיראות אחרים, טובים יותר, מקצועיים יותר – ולא בדיוק כמו המתחרים שלכם.

אז אחרי שהבנו "למה" המסרים השיווקיים שלנו חייבים להישמע אחרת, אפשר לגשת ל"איך".

למעשה, התשובה פשוטה מאוד! היא מצריכה מכם להסתכל על העסק שלכם לעומק ולראות את הייחוד המאוד ברור ומובהק שלו. כזה שמאפיין את העסק שלכם, יותר מכל דבר אחר, בשפה השיווקית קוראים לזה "בידול" אני אוהבת לקרוא לזה "הבשורה".

אני כבר מכוונת אתכם שזה לא "אמינות" וזה גם לא "מקצועיות" או "שירותיות" – זה משהו עמוק יותר שנמצא ב-DNA של העסק שלכם. (גם אם זה נמצא בקטגוריה של שירות ואתם באמת יוצאי דופן בנושא הזה, חשוב שתמצאו דרך להגדיר את זה כך שהלקוח יבין שמדובר במשהו יוצא דופן) זה מה שמגדיר ומאפיין אתכם יותר מכל דבר אחר, וזה מה שמייחד אתכם מהאחרים וגורם לכם להיות מובילים בתחומכם.

כמובן שזו חייבת להיות תכונה שחשובה מאוד ללקוח, ועושה עבורו הבדל גדול.

אותה בשורה צריך להוביל את המסרים שלכם ולבלוט בהם מאוד, הכניסו אותה לטקסטים שלכם בצורה שאנשים יוכלו להרגיש את החוויה של העבודה איתכם.

טקסטים יכולים להיות צירוף של אותיות ומשפטים, והם יכולים לשדר אנרגיה, לעורר סקרנות, לגרום להתרגשות ולהעביר חוויה – אם רק תבחרו את המילים הנכונות, שמגיעות מתוך "למה" מאוד ברור.

כשאני כותבת ללקוחות שלי, חשוב לי להבין מה הייחוד שלהם מה הבשורה שלהם, כי אני כותבת "אותם" ולא סתם איש מקצוע שעוסק בתחום מסוים.

אני מאמינה שלכל אחד מכם יש "בשורה" שמגדירה אותו ומבדילה אותו כאיש מקצוע, אני מאמינה שהקהל שלכם צריך לדעת את זה עליכם – זה הכוח שלכם.

אני מזמינה אתכם לקחת כמה דקות ולחשוב מהי הבשורה שלכם, מהו הייחוד, מה אתם מעניקים ללקוחות שלכם שהופכים את המוצר או השירות שלכם ליוצא דופן ולמוביל בתחומו – ואז לרוץ ולהטמיע אותו בתשוקה במסרים השיווקיים שלכם.

 

אשמח לסייע לכם בזה,

דברו איתי: 054-7637737

עד הפעם הבאה,

שלכם,

שרון