זהירות! נוסחה שיווקית…

לכולנו חשוב להיות מדויקים, לא לטעות, לקלוע בול ולנצח – בגלל זה אנחנו מחפשים, הרבה פעמים, לעבוד לפי נוסחאות.

לאחרונה שמעתי את המונח – "הנוסחה השיווקית" וחשבתי לעצמי, יש כזה דבר? האם עבדתי פעם לפי נוסחה שיווקית מסוימת? האם, אחרי עשרות אלפי עמודים שיווקיים שכתבתי – אני עובדת לפי נוסחה? או מלמדת לעבוד לפי נוסחה שיווקית כלשהי?

שלא ימכרו לכם נוסחאות

אז התשובה שלי היא כזו: עזבו אתכם מנוסחאות, אני לא ממש מאמינה בזה…
ולמה?

לכל אחד מכם יש קהל שונה, שיש לו בעיות שונות וזקוק מכם לפתרונות שונים.
לכל אחד יש לקוחות שצריכים שידברו אליהם בשפה אחרת – בשפה שלהם,
וזה הכל מאוד, מאוד, מאוד תלוי תמיד, ב-מיהו הלקוח אליו אתם פונים.

נכון, שאני מדברת הרבה על עוגנים שיווקיים שחייבים להיות בטסט השכנועי שלכם כמו: כותרת חזקה, משפט הנעה לפעולה משכנע, פניה אישית, תמונה מדויקת וכו' שהם כלים נכונים וחשובים לכל עסק, לכל דף שיווקי, לכל טקסט שכנועי
אבל, התוכן של אותה כותרת, משפט הנעה לפעולה ובכלל לטקסט השיווקי שלכם – לא עובד לפי "נוסחה שיווקית" מסוימת.

בטקסט השיווקי שלכם – לכל מילה יש משקל, לכל דגש יש השפעה והמינון מאוד משמעותי.
למשל: ישנם קהלים שהטקסט יכול להיות ישיר ומכירתי יותר, וישנם קהלים שזה פשוט יעשה את הפעולה ההפוכה.

ישנם מוצרים שמצריכים טקסט ארוך יותר ומשכנע יותר – כי הקהל שלהם זקוק לכך כמובן, ויש מוצרים שהאורך רק פוגע בתהליך ההחלטה.

ולכן, ההיכרות שלכם, כבעלי עסק, עם הקהל שלכם, היא זו שבאמת חשובה.

על מנת שהטקסט שלכם יהיה משכנע ומניע לפעולה, חשוב שתדעו היטב!
מה הבעיות של הקהל שלכם
מה חשוב להם
מה הם מחפשים באיש מקצוע

מה מעלה את האמון אצלם

מה הם צריכים לשמוע כדי להשתכנע

וכמובן – מה לא להגיד להם כדי לא להפחיד, להרתיע ולהבריח אותם מהדף שלכם.

מה שיעשה את הטקסט השכנועי שלכם לעוצמתי הוא דווקא הרגישות שלכם כבעלי עסק לצרכים של הקהל שלכם, לחוזקות שלו ולחולשות שלו – ולא נוסחה שיווקית.

אני מאמינה שכלים שיווקיים נכונים יתנו לכם את הבסיס לטקסט, ואת המבנה שלו, וכדי להגיע אל הלקוח באמת, לקחת אותו ביד ולהביא אותו אליכם – אתם צריכים להשתמש בכל הידע שצברתם על קהל הלקוחות שלכם, ולהביא אותו לידי ביטוי בעוצמה בטקסט עצמו – וזה חזק יותר מכל נוסחה שיווקית, אם יש בכלל דבר כזה.

עד הפעם הבאה,

שלכם,

שרון

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי:

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

ואם אתם זקוקים לעזרה:

  • ·       בשיווק יעיל של העסק שלכם
  • ·       במציאת הדרך המתאימה לכם ביותר להביא עוד לקוחות
  • ·       ובהפיכת הטקסטים השיווקיים שלכם למשכנעים ויעילים יותר

 אשמח לסייע לכם

דברו איתי: 054-7637737

2 תגובות

תגובות סגורות