להמשיך להתקדם ולהתפתח כל הזמן!

איך להמשיך ולהניע את העסק שלכם במרץ, בהנאה ובהצלחה – גם אחרי שנים – טיפ 2

בשבוע שעבר התחלתי סדרת מיילים חשובה שמדברת על שחיקה שמגיעה עם הזמן כאשר מנהלים עסק, ופוגעת בניהול ובעיקר בשיווק העסק. בסדרת המיילים,  אתן את הטיפים שלי איך תמשיכו להניע את העסק שלכם במרץ בהנאה ובהצלחה, גם אחרי שנים, והכי חשוב תגיעו לתוצאות טובות וללקוחות מרוצים.

אז בשבוע שעבר נתתי את הטיפ הראשון והחשוב, ומי שטרם הספיק לקרוא – כדאי מאוד להתעדכן – כאן.

והשבוע אני רוצה לדבר אתכם על דבר נוסף שישאיר אתכם באנרגיות של יצירה וברצון לדחוף קדימה ולהגיע רחוק עד כמה שניתן עם העסק שלכם והוא: למידה.

להתפתח ולהתקדם כל הזמן!

העולם מתקדם כל הזמן ובקצב מטורף, גם בתחום שלכם יש כל הזמן חידושים, טכניקות מתקדמות, טרנדים שיהיו כאלה שייעלמו מהר מאוד מן העולם ויהיו שיהפכו לחלק בלתי נפרד מהעיסוק שלכם ולכן חשוב:

שתלמדו, תתעדכנו, תתפתחו ותרחיבו את האופקים שלכם ואת הידע המקצועי שלכם!

קחו קורסים קצרים או ארוכים, בארץ או בחו"ל, סדנאות, ימי עיון – בחינם או בתשלום. כנסו לאינטרנט יש שם עולם שלם של קורסים אינטרנטיים שנותנים לכם את ההזדמנות להשכיל בכלל בלי לזוז מהבית או מהמשרד.

זה יכול להיות בתחום הישיר שלכם וזה יכול להיות בתחומים משלימים או בתחומים שיכולים לעזור לכם להיות אנשי מקצוע טובים יותר. לקוחה שלי שהיא פסיכולוגית ילדים, הלכה ללמוד NLP כדי להתפתח בשיטות הטיפול שלה.

מה זה יעשה לכם?

  1. 1.     זה ייתן לכם כלים מצוינים באמת להיות אנשי מקצוע טובים יותר! יהפוך אתכם למקצועיים יותר, אולי אפילו למומחים בתחומכם – תלוי עד כמה תעמיקו.
  2. 2.     זה יגוון לכם את השגרה, יעורר בכם עניין וריגוש למשהו חדש שיקדם את העסק שלכם ויפתח אתכם אישית ועסקית (לימודים יכולים להיות דבר מרגש)
  3. 3.     זה יעניק לכם הרבה הנאה. אם אתם משתתפים בקורס פרונטאלי מחוץ לבית – תפגשו אנשים חדשים, תעשו קצת נטוורקינג ובכלל תיהנו קצת – מה יש?

וגם אם אתם עסוקים, תפנו לזה זמן – זה פשוט יעשה לכם טוב – באחריות!

יחזק לכם את המוטיבציה, יבעיר לכם את המנועים, יגרום לכם לרצות לרוץ וליישם את כל מה שאתם לומדים ולעשות מזה הרבה כסף!

אז כשאתם מסיימים לקרוא את הפוסט הזה, כנסו לאינטרנט, חפשו לכם איזה קורס נחמד בתחום שלכם – בהתאם לרמת הצורך שלכם, אני בטוחה שיש המון קורסים שיכולים להתאים בדיוק לכם, בדיוק עכשיו!

ואל תישארו במקום!

כי מי שנשאר במקום – נשאר מאחור!

בפוסט הבא… חוק (אישי שלי) נוסף לשמירה על תשוקה, מוטיבציה והנאה בניהול ושיווק העסק שלכם.

עד לפעם הבאה,

שלכם,

שרון

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי:

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

ואם אתם זקוקים לעזרה:

  • ·       בשיווק יעיל של העסק שלכם
  • ·       במציאת הדרך המתאימה לכם ביותר להביא עוד לקוחות
  • ·       ובהפיכת הטקסטים השיווקיים שלכם למשכנעים ויעילים יותר

 אשמח לסייע לכם

דברו איתי: 054-7637737