העולם השתנה ואף אחד לא סיפר לי!

כשהיינו ילדים (בהנחה שאתם בני 30+) ההורים של רובנו עבדו ב"עבודה מסודרת". עבודה עם משכורת שנכנסת כל חודש, באופן קבוע, מפרנסת את המשפחה וזה מה שהיה חשוב! היציבות, הבטחון, הותק, השקט הנפשי שיש עם מה לקנות אוכל, אולי לנסוע פעם בשנה לחופשה ולחיות חיים טובים ושקטים.

מי בכלל דיבר על הגשמה? על שליחות? על משמעות?

בינתיים ולאט לאט, העולם השתנה ואנחנו (בלי לדעת אפילו) התחלנו לתור אחר משמעות. הפורמט התעסוקתי של הסבים וההורים שלנו, שבו הם נכנסו למפעל, לחברה או לכל ארגון או עבודה אחרת בגיל 13 או 18 או 22 ויצאו בפנסיה – הפסיק להיות רלוונטי עבורנו.

הצורך השתנה, אנחנו השתננו, אבל האמונות שנשתלו בנו כל כך חזק – לא!

אף אחד לא אמר – סטופ כדור הארץ. יש עכשיו איזה משהו, נכנס חזק לשוק, קוראים לו – הגשמה. העולם המשיך לנהוג כמנהגו בלי לספר לנו שזה בסדר להחליט באמצע החיים שמה שעשינו עד היום, כבר לא נכון לנו יותר. לא עדכנו אותנו שזה לגיטימי להתפרנס מעבודה שאנחנו לא רק טובים בה, אלא נהנים לקום אליה בבוקר. לא אמרו לנו שאנחנו יכולים להתפרנס מהכישרונות וגם מהחלומות שלנו (רחמנא ליצלן).

ובעיקר, בעיקר לא גילו לנו שמה שיעשה אותנו מאושרים באמת – זה לא חופשות מפוארות בחו"ל ולא הרבה מאוד כסף בחשבון הבנק (זה יכול לעשות אותנו שמחים, אבל לא מאושרים!). כי מה שעושה אותנו מאושרים – זו המשמעות!

וכשאין אותה, גם אם יש הרבה אמצעים חיצוניים משמחים אחרים – זה לא מספיק.

באנו לכאן כדי להיות משמעותיים – זו לא קלישאה רוחניקית, זו לא סיסמה, זה רצון אמיתי שאני שומעת אותו כל יום, כל היום מליבם של אנשים שאני פוגשת ומשוחחת איתם.

זו החוליה החסרה בחיים, הלפעמים מאוד יפים, של יותר ויותר אנשים, שחיים את החיים שהם חלמו עליהם – בית יפה, עבודה עם משכורת טובה, מעמד והערכה, בן זוג אוהב וילדים בריאים – אבל משהו עדיין חסר!! ובגלל שלא לימדו אותנו שמשמעות = אושר, רוב האנשים חשים גם אשמה גדולה מאוד. איך הם מעזים לא להיו מאושרים! (הם מרגישים את זה בפנים והם וגם שומעים את זה מהסביבה שלהם).

וזו אחת הסיבות שמקרקעות הרבה מאוד אנשים במקום, משאירה אותם בעבודה שהם לא אוהבים, לא נהנים ולא מרגישים משמעותיים, תהיה המשכורת נדיבה ככל שתהה. וזה מה שמוריד את מפלס האושר בחיים שלהם, עד שהם מגיעים לקצה גבול היכולת.

ואם חשבתם לרגע, שזה קורה רק לכם, אז תנו לי לספר לכם, שלמעלה מ-50% מהאכולוסיה, לא מסופק ממקום העבודה, רוצה וזקוק לשינוי מהותי בקריירה!

כמו שאמרתי, העולם השתנה… רק שכחו לספר לנו.

ומה שהכי חשוב – אל תגיעו לקצה גבול היכולת שלכם!

אם אתם מרגישים שאתם לא מסופקים בעבודה, לא מוגשמים, לא קופצים מהמיטה בבוקר בשמחה… אל תחכו, כי זה רק יחמיר ויביא אתכם לקצה.

תפעלו לשינוי.

ואם תרצו, אשמח להקשיב… דברו איתי,

שרון – 054-7637737

או בקישור הבא:

https://koren.ravpage.co.il/WhatsNEXT

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *