תציבו יעדים שירגשו אתכם וימשכו אתכם קדימה

טיפ 3 – איך להמשיך ולהניע את העסק שלכם במרץ, בהנאה ובהצלחה – גם אחרי שנים!

סדרת המיילים שהחלטתי לכתוב לכם על איך להמשיך ולהניע את העסק שלכם במרץ ובהצלחה גם אחרי שנים, נכונה ומתאימה לכל בעל עסק, מכל תחום, בכל ותק, גם אם אתם כבר מרגישים את השחיקה וגם אם אתם עוד לא שם (זה יגיע).
אז כדי שהשנים שחולפות ושגרת העבודה לא תפגע בניהול ובעיקר בשיווק העסק שלכם – הנה לכם טיפ שלישי וחשוב במיוחד.
אגב, אם  טרם קראתם את הטיפ הראשון תוכלו לעשות קטש אפ זריז כאן

והטיפ השניכאן.

אז השבוע אני רוצה לדבר אתכם על מטרות, או יותר נכון על הצבת מטרות.

תציבו יעדים שירגשו אתכם וימשכו אתכם קדימה

קל לנו מאוד לצלול לעבודה שוטפת. זה מעסיק אותנו רוב שעות היממה, המחויבות שלנו ללקוחות שלנו קודמת לכל, אבל למעשה, זה הגורם העיקרי לשחיקה שלנו כבעלי עסק – הרוטינה (גם אם העבודה שלכם מגוונת ומעניינת).

ולכן, חשוב להציב מטרות עסקיות ויעדים אליהם נשאף להגיע – כדי לא לקפוא על השמרים, כדי להתקדם, כדי שתהיה לנו הסיבה להתאמץ וכדי שנוכל להתרגש בדרך לשם ואפילו עוד יותר כשנגיע לשם.

ולמה עוד?

הצבת מטרות מדרבנת אותנו לעשות את מה שאנחנו עושים – רק טוב יותר.
היא נותנת לנו אתגר ומעניקה לנו הזדמנות להגשים חלום.

שיחות הייעוץ שלי נפתחות תמיד עם שאלה ללקוח – "מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול", והתגובה הראשונה שאני מקבלת תמיד היא – חיוך!

אני מאמינה שלכל אחד מאיתנו יש שאיפות כל אחד מאיתנו רוצה להגיע לאנשהו…

ולא כולנו נעצרים לשאול את עצמנו את השאלה הזו.

אז כל מה שצריך לעשות הוא לעצור לרגע, לשאול את עצמנו את השאלה החשובה הזו –  מה אנחנו רוצים להיות כשנהיה גדולים, מה אנחנו מאחלים לעצמנו בעתיד – האישי והעסקי – הם הרי קשורים זה לזה, ולכתוב את זה על נייר – ככותרת.

להקים אתר אינטרנט
לפתוח חנות
עד שנת 2015

לעבור למשרד משלנו (מעבודה מהבית) בחצי שנה הקרובה

להגיע ל-10 עובדים בשנה הקרובה

להעביר קורס או סדנה בעוד חצי שנה

לעשות את המיליון הראשון

חשוב לתת דד ליין, כדי שכל הפרויקט לא יהפוך מהר מאוד ל-some day, לחלום רחוק שאולי ביום מן הימים נממש אותו…. ואולי לא (אבל כיף לחלום).

המטרה של כל העניין היא לא רק לחלום, אלא לחלום ולהגשים!

וזו לא חייבת להיות מטרה גדולה מאוד, רחוקה או יקרה, אתם יכולים להציב לעצמכם מטרות קטנות, לכבוש אותן ולהמשיך הלאה ליעד הבא!

קחו את הכותרת שלכם ותלו אותה על המקרר, על שולחן העבודה, על המראה באמבטיה… ותתחילו את הדרך שלכם אליה.

בפוסט הבא… חוק (אישי שלי) נוסף לשמירה על תשוקה, מוטיבציה והנאה בניהול ושיווק העסק שלכם.

עד לפעם הבאה,

שלכם,

שרון

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי:

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

ואם אתם זקוקים לעזרה:

  • ·       בשיווק יעיל של העסק שלכם
  • ·       במציאת הדרך המתאימה לכם ביותר להביא עוד לקוחות
  • ·       ובהפיכת הטקסטים השיווקיים שלכם למשכנעים ויעילים יותר

 אשמח לסייע לכם

דברו איתי: 054-7637737