תתחילו לתרגם את זה לכסף….

התארחתי השבוע אצל איריס שביט ואיתמר בו חור בוובינר מוצלח מאוד בו דיברתי במשך שעה וחצי על כתיבה שיווקית ועל היכולת שלה למנף עסקים קדימה.

אחת השאלות שנשאלתי הייתה "למה הכתיבה השיווקית כל כך חשובה לעסק?".

כמובן שמייד נימקתי את כל נושא השכנוע והמענה לצורך של הלקוח, הפניה הממוקדת והמקצועית לקהל היעד, הבלטת היתרונות של העסק מול המתחרים שלו ועוד ועוד ועוד…
והיום, במהלך שיחה עם לקוח הבנתי, ששכחתי לציין את הדבר החשוב ביותר! והוא: הכתיבה השיווקית חשובה לעסק שלכם כי היא מביאה לכם פרנסה! התפקיד שלה הוא להביא עוד לקוחות, עוד עבודה ועוד כסף!

להחזיר את ההשקעה כבר עם הלקוח הראשון

מדי פעם שואלים אותי בעלי עסקים בהרצאות שאני נותנת או במפגשים אחרים:
למה נראה לך שאני צריך להשקיע בזה? אני לא יכול לעשות את זה לבד?
ואני תמיד שואלת אותם: את האתר אתה מעצב לבד? מתכנת לבד? כנ"ל לגבי הכתיבה השיווקית. אתם משקיעים כל כך הרבה מאמצים, זמן וכסף לבנות לעצמכם כלים שיווקיים עוצמתיים שיביאו לכם עוד ועוד לקוחות: אתר אינטרנט, דפי נחיתה, מיילים שיווקיים, דפי פייסבוק, עלונים ועוד… אתם משקיעים מאמצים, זמן וכסף להביא את הלקוחות שלכם אל אותן המדיות – במטרה למכור. ומה שחשוב להבין הוא – שהדבר המרכזי שיגרום ללקוחות האלה להשתכנע ולפנות אליכם או לקנות מכם – הוא הטקסט השיווקי שלכם. הוא הדובר שלכם במקומות שאתם לא נמצאים, הוא מציג את העסק שלכם והוא גורם ללקוחות להבין שאתם זה בדיוק מה שהם צריכים. זאת הסיבה שאותו טקסט חייב להיות: מקצועי, איכותי, מדויק, ממוקד, שיווקי ומשכנע – כי אתם יודעים… מדובר בצ'אנס אחד שלא חוזר… הבאתם את הלקוח אליכם לטקסטים, הוא קורא ועושה החלטה – ללכת…או לבוא…

אין ספק שכתיבה שיווקית מקצועית היא השקעה (אגב קטנה יותר מעיצוב ותכנות) – אבל אם תתרגמו את זה לתוצאות או לכסף, זוהי השקעה חד פעמית שחוזרת אליכם לרוב כבר עם הלקוח הראשון (מקסימום עם השני).

אפשר לכתוב לבד… השאלה היא איזה ערך זה יתן לעסק שלכם וכמה זה יהיה רווחי עבורכם לאורך זמן.

תחשבו על זה!

 אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי:

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

ואם אתם זקוקים לעזרה עם הטקסטים שלכם, אשמח לסייע לכם לכתוב אותם, לשדרג אותם ולהפוך אותם למשכנעים ויעילים יותר.
דברו איתי: 054-7637737

עד הפעם הבאה…

שרון

 

2 תגובות
  1. רותם
    רותם אומר:

    אני חייבת ולספר על השינוי המשמעותי שהכתיבה השיווקית של שרון עשתה אצלי בעסק.
    יש לי ידע מסויים בשיווק ובכתיבה שיווקית, אבל מאז שנתתי לשרון לכתוב לי את דפי הנחיתה שלי, התוצאות המריאו! אפשר להגיד שאני מוכרת ללא מגע יד אדם.
    מאוד מרגיע לדעת שאם יגיעו לקוחות לאתר הם יקראו את הטקסטים הנכונים שיניעו אותם לפעולה שיגרמו להם לקנות.
    אני מקבלת המון מחמאות על האתר – שרון המחמאות הן בשבילך, תודה :)

תגובות סגורות