להגיע למקום הראשון ולהפסיד בתחרות

זה ידוע שאנחנו הישראלים – תחרותיים מאוד! חשוב לנו להיות ראשונים, לנצח, להיות בטופ!
זו תכונה מצוינת – אבל… הדבר היחיד שחסר בה לפעמים הוא מבחן התוצאה.

לפעמים חשוב לנו להיות ראשונים – גם אם זה אומר להפסיד בתחרות!

להגיע ראשון ולנצח בתחרות

קחו למשל כדוגמה את נושא המרתון (במיוחד אירועי מרתון תל אביב האחרון) – לאנשים כל כך חשוב לרוץ, לסיים את המסלול, לשבור את השיא של עצמם – בכל מחיר, גם אם זה אומר שהם יגיעו לקו הסיום עם פציעות קשות או חלילה – ללא רוח חיים!

אז איך זה קשור אליכם? אלי? ולכל עולם השיווק באינטרנט? קשור בריבוע!

בכל יום יוצא לי לנהל שיחה עם לקוח (פוטנציאלי) שאומר  לי: "אני במקום ראשון בגוגל – אני מאוד מפחד שאם אגע בטקסטים של האתר – אפול משם", וכשאני שואלת אותו – "מקום ראשון בגוגל זה טוב ויפה… אבל האם הלקוחות מגיעים??!!", ברוב הפעמים, אם לא בכולן, אני נתקלת בתשובה שפופה, נבוכה ודי חד משמעית – לא!

להיות מקום ראשון בגוגל זה באמת הישג, כנראה שאתם או איש ה-SEO שלכם עושים עבודה טובה – השאלה הגדולה היא – אם אתם מקום ראשון או שני או שלישי בגוגל, והלקוחות עדיין לא מגיעים אליכם, או לא מגיעים מספיק – כי האתר שלכם לא מספיק שיווקי (וזוהי הסיבה היחידה) – אז מה זה שווה?!

אני מאוד מעריכה כל בעל עסק שמשקיע בעסק שלו, אני חושבת שזה חכם, שזה נכון, שזו הדרך לצמוח, אבל חשוב שתשקיעו בתבונה ובאפקטיביות.

אני מאמינה גדולה בקידום באינטרנט (SEO) אני חושבת שזה חשוב וזה חיוני לעסק, אבל אל תשכחו, שאם האתר שלכם לא כתוב מספיק שיווקי ומשכנע, ואם המאמרים שלכם מפוצצים במילות מפתח – אבל הם לא ברמה מקצועית שמייצגת אתכם באופן ראוי מול הלקוחות שלכם – אתם פשוט זורקים כסף לפח!

אגב, ההפסד כאן הוא כפול – גם הכסף אותו משקיעים ב-SEO (קידום) וגם הלקוח עצמו – שהולך למתחרים שלכם – קרוב לוודאי לבלי שוב (כי הרי יש רק הזדמנות אחת לרושם ראשוני).

אני אגב מברכת את אנשי ה-SEO שהצליחו, כנראה, להעביר את חשיבות קידום האתר בגוגל, טוב יותר מאיתנו אנשי השיווק – אבל חשוב שתבינו…

קידום האתר בגוגל לא בא במקום אתר שיווקי משכנע ואפקטיבי – ואתר כזה תוכלו להשיג רק באמצעות כתיבה שיווקית מנצחת!

SEO טוב אולי יביא אתכם למקום הראשון – אבל הוא לא יעזור לכם לנצח בתחרות!

אז מה אתם מעדיפים: מקום ראשון בגוגל עם לקוח אחד בשבוע?

או מקום עשרים בגוגל עם 10 לקוחות בשבוע?

תחשבו על זה :)

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי:

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

ואם אתם זקוקים לעזרה עם הטקסטים שלכם, אשמח לסייע לכם לכתוב אותם, לשדרג אותם ולהפוך אותם למשכנעים ויעילים יותר.
דברו איתי: 054-7637737

עד הפעם הבאה…

חג שמח,

שרון

2 תגובות
  1. דניאל
    דניאל אומר:

    קראתי מאמרך ונשמע די משכנע … ובתור איש קידום אתרים SEO אני שמח לפרגון שלך למקצוע שלנו ולשרותים שאנו נותנים לבעלי האתרים ,אך רצוי לדייק בקטע של להיות מקום ראשון או בדף ראשון בגוגל כי זה מאד כללי.
    חשוב להיות בדף ראשון או אף במקום ראשון במילת מפתח שמצד אחד רלבנטית לשרות/מוצר/ערך מוסף שהעסק (אתר העסק) מספק ומצד שני שאותה מילת מפתח יהיו לה מספיק חיפושים בגוגל ובנוסף שהתחרות עליה לא תהיה מטורפת (המון תוצאות בחיפוש בגוגל) . לפיכך חשוב להיות בדף ראשון בגוגל עם מילת מפתח אטרקטיבית לפי הפרמטרים הקודמים וזו חצי הדרך למלכות … כי אם נמצאים בדף ראשון עם מילת מפתח לא אטרקטיבית אזי באמת בעל האתר לא יראה מזה הרבה לקוחות. לכן חשוב מאד השקעה במחר מילות מפתח רציני שמבוצע על ידי מקדם האתרים.
    ולאחר כל זה מגיע תפקידו של השיווק … אשמח לשמוע ממך טיפ ראשוני כדי לעזור יותר לנצח בתחרות, תודה

    • שרון קורן
      שרון קורן אומר:

      בהחלט דניאל… ותודה על המידע החשוב!
      אני פשוט חושבת שתפקידו של השיווק לא מגיע אחרי, אלא לפני או תוך כדי…
      האתר שנכתב חייב להיות בהתאם למילות המפתח, אבל… הוא קודם כל צריך להיות שיווקי, לפנות בצורה מדויקת אל קהל היעד,
      לענות על הצורך שלו ולהכיל עוגנים שיווקיים חזקים שישכנעו את הלקוח בסופו של דבר לפנות או לקנות.
      לעיתים, גם כשמילות המפתח נכונות והלקוחות נכנסים – האתר עדיין לא ממיר ויוצר פניות – כי הוא פשוט לא "מדבר" ללקוחות.

תגובות סגורות