התמונה שיכולה לשנות את כל התמונה

בשבוע שעבר קיבלתי המלצה מחברה על איש מקצוע (שסוגו שמור במערכת).

כמובן שבמקום מספר טלפון ביקשתי מייד את כתובת אתר האינטרנט שלו – מה לעשות, המקצוע כבר הפך לדרך חיים – וברגע הפנוי הראשון נכנסתי לבקר באתר.
האתר היה כתוב בסדר, קיבלתי את האינפורמציה שהייתי זקוקה לה ובצירוף ההמלצה, שלחתי את היד לטלפון ואז…. הגעתי לעמוד אודות.
מה אומר ומה אספר לכם חברים, בעמוד אודות…(שלא הספקתי אפילו לקרוא את הכתוב בו) המתינה לי תמונתו של האיש שגרמה לי להשליך את הטלפון לבלי שוב.
ולמי שאומר לעצמו כרגע…איזו שטחיות, איך היא נתנה לתמונה אחת להרוס לה את כל הרושם ומה זו בכלל תמונה…אני אומרת – תמונה זה המון!

התמונה היא חלק מהמסר

אני אמנם לא מעצבת, אבל מכיוון שאני יודעת דבר או שניים בשיווק ובתורת השכנוע, אני רוצה לדבר אתכם היום על אלמנט שיווקי חשוב מאין כמוהו באתר שלכם, בדף הנחיתה שלכם ובכלל בחומרים השיווקיים שלכם – התמונה.

תמונה נועדה לעשות עבורכם כמה דברים:

  • ראשית, היא חלק מהעיצוב ומטרתה להעביר תחושה
  • היא שם כדי לשבור את הטקסט, ללוות אותו ולהקל על הלקוח את הקריאה
  • היא נועדה להעניק ללקוח שלכם "טעימה" מהמוצר שלכם (בטח אם הוא מוצר פיזי וגם אם הוא שירות – תמונה טובה תוכל לשדר חוויה)
  • וישנה התמונה האישית שלכם – שהיא החשובה ביותר והמטרה שלה ליצור את הקשר האישי הראשון עם הלקוח וליצור נוכחות שלכם, גם אם היא וירטואלית  (אתם הרי לא בכל מקום ולא יכולים לדבר עם כל לקוח שמעוניין בשירות שלכם – בשביל זה יש לכם חומרים שיווקיים)

לתמונה יש השפעה גדולה בתהליך השכנוע ולכן כדאי וחשוב להשקיע בה לא מעט מחשבה.

התמונה הנכונה תצליח להעביר בדיוק את התחושה שתרצו להעניק ללקוח שמבקר באתר שלכם ומצד שני תמונה לא טובה יכולה לתת את הרושם הלא נכון ולהעביר את המסר ההפוך בדיוק ממה שהתכוונתם.

לדוגמא:  באתר של דיאטנית ילדים, כדאי לשים תמונה של ילד שמח שמסביבו אוכל בריא. במקום תמונה של ילד שמנמן ומדוכא שבידו המבורגר שמנוני.

אם אתם מנסים לפתור בעיה- אל תשקפו אותה בתמונת ענק באתר שלכם. הלקוח שלכם יודע מה הבעיה שלו (לכן הוא מחפש אתכם) והוא זקוק מכם לפתרון, למענה והוא בעיקר מחפש אצלכם – תקווה. התמונה שלכם צריכה לשדר לו את התוצאה הסופית – מה תוכלו להעניק לו, במידה ויעבוד איתכם.

נסו לבחור תמונה שתדבר על התוצאה הסופית אבל גם תייצג את המוצר שלכם בכבוד.

למשל: חבית של דולרים – לא תהיה רעיון טוב לחברה שעוסקת באימון להצלחה עסקית.

ונעבור לתמונה האישית שלכם… כמו שאמרתי, זה חשוב, זה כדאי ואני בעד מאוד!

אבל.… חשוב (ממש כמו התמונה התדמיתית של המוצר או השירות) שהתמונה האישית שלכם תייצג אתכם בכבוד ובצורה הראויה והמתאימה למקצוע שלכם.

אם את פסיכולוגית ילדים, תמונה עם מחשוף עמוק וליפסטיק אדום תתאים פחות… ואם אתה רופא שיניים – נסה לשבץ תמונה כמה שיותר מרגיעה ונעימה.

ובנוסף, אם אתם מרגישים שהתמונה האישית שלכם לא מספיק טובה, ואתם זקוקים למשהו מחמיא יותר – תשקיעו כמה שקלים בצילום מקצועי – קודם כל זה כיף נורא ושנית, אני מבטיחה שזה יחזיר לכם את ההשקעה In no time.

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב מיילים שיווקיים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…

שרון

6 תגובות
    • שרון קורן
      שרון קורן אומר:

      כל הכבוד מיכל! נראה לי שגם אני בדרך לשם…
      אין ספק אם ניקח את העסק שלנו ברצינות…גם הלקוחות שלנו יקחו אותנו ברצינות…

      הגב
  1. מיכל גרשוביץ
    מיכל גרשוביץ אומר:

    מסכימה איתך לחלוטין בנוגע שלקחת את העסק ברצינות – לכן גם שכרתי מקום מיוחד שמכבד את הלקוחות ואני לא פוגשת לקוחות בבית או בבית קפה – זה משדרג את כל התחושה ! גם עם זה עולה זה שווה את הכל!

    הגב
    • שרון קורן
      שרון קורן אומר:

      נפלא! ככה צומחים…בעיקר מלהעז ולא לפחד לעשות צעדים גדולים…

      הגב

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

להגיב על מיכל גרשוביץ לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *