העוגן השיווקי הכי חזק בדף שלכם

מה בסה"כ רוצה הבנאדם – שיהיה לו יותר קל בחיים…

ובאמת כולנו רוצים שהחיים שלנו יהיו יותר קלים ולכן אנחנו כל הזמן פונים לאנשים אחרים שיחליטו בשבילנו או שיגידו לנו מה לעשות (גם חולי השליטה שביננו).

אנחנו פונים לפסיכולוגים, לקואצ'רים ולמאמנים רוחניים שיגידו לנו מה עשות… ואנחנו גם מזמינים אינסטלטורים, טכנאי מחשבים ואדריכלים כדי שיגידו לנו מה לעשות.

גם אתם כבעלי עסק (ואולי אתם לא יודעים) מחזיקים בתפקיד החשוב והמכובד של "להגיד למישהו אחר מה לעשות" (חוץ מלילדים שלכם כמובן).

כל גולש שנכנס לאתר שלכם – עם בעיה, שאלה או צורך כלשהו – מחכה שאתםתתנו לו מענה, שאתם תגידו לו מה הוא צריך לעשות כדי: שיהיה לו יותר טוב, פחות כואב, יותר נוח וכו'…

הנעה לפעולה

ככותבת שיווקית וכגולשת סדרתית באתרי אינטרנט מכל סוג ופורמט, שמתי לב שרוב דפי האינטרנט מסתיימים ב-נקודה (ואני אסביר). זה יכול להיות דף מוצר, אודות החברה, עמוד מחירים או מאמר חשוב שיסתיימו בנקודה פשוטה ודוממת – כראוי בשפה העברית.

אבל…בשפה השכנועית – כל עמוד אינטרנט, גם אם יש לכם 80 כאלה – חייב להגמר בפניה ללקוח שלכם בה אתם אומרים לו מה הוא צריך לעשות עכשיו כדי לקבל מענה לצורך שלו (הרי בגלל זה הוא נכנס לאתר שלכם מלכתחילה):

להשאיר פרטים, להתקשר אליכם, לשלוח מייל, לגשת לחנות שלכם, לקנות, למכור- העיקר לא לסיים את העמוד בסתם נקודה חסרת אונים שתשאיר את הלקוח שלכם תוהה. זה הזמן שלכם לבצע פניה אישית ללקוח בה אתם לוקחים את המושכות ומכוונים אותו מה הוא אמור לעשות עכשיו. זו יכולה להיות אותה ההנעה לפעולה בכל אחד מהעמודים שלכם או הנעה המתייחסת למוצר עליו מדבר העמוד. ולצד ה"התקשר עוד היום/מלא פרטים/קנה עכשיו וכו" (כי הרי כולנו דחיינים כרוניים) הוסיפו במשפט גם למה זה כדאי וחשוב לו (יביא לך עוד לקוחות, יפחית בכאבים, יקפיץ את הרווחים, יוריד במשקל וכו').

הנעה לפעולה טובה ונכונה, מסבירה לגולש שלכם מה הוא צריך לעשות עכשיו כדי לקבל מענה לצורך או לבעיה שלו ולכן היא למעשה העוגן השכנועי החזק ביותר בדף שלכם – אל תוותרו עליה.

ועכשיו תורי: גשו אל עמודי האינטרנט שלכם עוד היום וכתבו שורה או שתיים של הנעה לפעולה שתופיע בכל דף ותהווה גורם משכנע משמעותי! עבור הלקוחות שלכם.

בהצלחה.

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *