מה לעשות כשגוגל אוהב אותך אבל הלקוחות שלך פחות

קרה לכם שהעסק שלכם הגיע למקומות גבוהים בגוגל אבל תכלס בשטח לא הצליח להביא לכם מספיק לקוחות?
אם אתם מהנהנים עכשיו בראש בצירוף מבט נוגה אני יכולה לנחם אתכם שאתם לא לבד. לאחרונה אני נתקלת ביותר ויותר בעלי עסקים שנתונים בדילמת ה- SEO כפי שאני קוראת לה  – שאומרת במילים פשוטות  -איך לעזאזל השקעתי בקידום, הגעתי למקומות הכי טובים אבל בכל זאת הלקוחות לא זורמים פנימה?

דילמת ה-SEO

חברים, התשובה היא מאוד פשוטה – כנראה שאם זה קרה לנו האתר שלנו לא מספיק שיווקי ללקוחות שלנו. עמלנו, טרחנו, שילמנו הרבה כסף והצלחנו למצוא חן בעיני גוגל – רק הפרט הקטן ששכחנו- הוא למצוא חן בעיני הלקוחות שלנו. לייצר עבורם אתר משכנע ומוכר, לדבר על הצרכים שלהם, לפנות לבטן הרכה שלהם ולהסביר להם בצורה הכי פשוטה שלנו יש בדיוק מה שהם צריכים – הרי בסופו של יום מי שקונה מאיתנו זה הלקוחות ולא גוגל…

ושלא תטעו לרגע, אני מאוד בעד גוגל (אפילו נולדנו באותו יום) ומאוד בעד SEO – אני חושבת שהוא חשוב ושישנם אנשים מוכשרים שיודעים לעשות אותו ממש מצויין ובכך תורמים לעסק שלנו המון! גם אני משתמשת בשירות כזה. אבל… SEO הוא לא במקום כתיבה שיווקית מקצועית -מוכוונת לקוח. כותבי ה-SEO שמלאכתם קודש וכבודם במקומם מונח (וכל שאר המשפטים שיסבירו שאין כאן כוונה להעליב איש או להוריד בערכו של אדם) הם לרוב, אינם אנשי שיווק ואינם מתמחים בשכנוע ומכירה. לעומת זאת, מי שכותב לכם את האתר חייב להיות כותב שיווקי, חייב להבין שיווק מבפנים, חייב להבין מהו לקוח ומה הוא צריך ולא סתם לספק לכם כתיבה יפה – כי אז התוצאה תהיה דומה – הלקוחות לא יגיעו. ולכן, הנוסחה המנצחת היא להיות במקומות הראשונים בגוגל ולספק ללקוחות אתר שיווקי ואפקטיבי – אחרת – פשוט חבל על הכסף של הקידום.

ומשהו קטן על גוגל – פעם – ולא כל כך מזמן – יכולנו לשפוך מילות מפתח בלי הכרה וללא הקשר ברחבי אתר האינטרנט שלנו ולזכות באהבתו והערכתו של גוגל. היום ההיפך הוא הנכון. גוגל אומר במפורש "ככל שתספקו תוכן רלוונטי יותר ללקוחות שלכם, כך אקדם אתכם יותר". גוגל מחפש היום את הרלוונטיות ללקוח, ולכן כתיבה ממוקדת לקוח תזכה אתכם בנקודות זכות גם אצל הלקוח וגם אצל גוגל.

כשאנחנו בונים או משפצים בית קרוב לוודאי שלא נבקש ממהנדס הקונסטרוקציה לעצב לנו את הבית. כך גם כשאתם בונים אתר או דף נחיתה או משרדגים את האתר הקיים כדאי מאוד לקחת את איש המקצוע המתאים לכל תחום.

מקדם לקידום, מעצב לעיצוב וכותב שיווקי לכיתוב.

והנה לכם סימן חשוב בעזרתו תוכלו לדעת אם האתר שלכם כתוב טוב או פחות…

תקראו אותו…אהבתם? זו כנראה התשובה.

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.

וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…

5 תגובות
  1. אסתיה חוטר גזה
    אסתיה חוטר גזה אומר:

    תודה שמיקדת אותי,
    לראשונה אני בתהליך בניית אתר עם דומיין עצמאי.
    כל כך הרבה שמעתי על הצורך להצליח בגוגל, להשתמש במילים מקדמות, אחוז מסויים מהטקסט צריך להיות…

    עד שבראש העניין של גוגל הפך לחשוב במיוחד.

    תודה שאיזנת אותי

    תבורכי

    • שרון קורן
      שרון קורן אומר:

      תודה אסתיה, אנחנו כל כך רוצים להצליח בגוגל ולפעמים שוכחים שהכי חשוב לנו להצליח אצל הלקוח.
      ובתבונה אפשר גם וגם. המון בהצלחה.

תגובות סגורות