מה יעשה את הפרסום שלכם בגוגל למוצלח ואפקטיבי

היום כדי לעמוד בתחרות ההולכת וגוברת בשוק – ואני מתכוונת לכל שוק, אנחנו צריכים לפרסם. וכמו שכל מי שמפרסם יודע – גם הפרסום באינטרנט כבר לא מה שהיה פעם. התחרות על מילות המפתח גדולה, המחירים עלו, וכדי להגיע למקום בולט ואפקטיבי, כדאי שיהיה לנו מישהו שיודע את העבודה בתחום הזה.

אבל גם אחרי כל זה, בהנחה שהצלחנו להתמקם בצורה נאה בתוצאות הממומנות בגוגל, בפייסבוק או איפה שבחרנו להיות, האם זה עושה את הפרסום שלנו מוצלח?
אתם וודאי יודעים  שהתשובה היא – לא.

הסוד להצלחת הקמפיין שלכם

אז מה כן עושה קמפיין פרסומי מוצלח? התשובה היא טקסט שיווקי משכנע וממוקד שיניע את הלקוח שלכם לפנות אליכם או לקנות מכם….אבל את זה כבר אמרתי… ובדיוק כאן אני מגיע לפואנטה החשובה של הפוסט החיוני הזה, תחזיקו חזק.

כדי שהקמפיין הפרסומי שלנו יהיה אפקטיבי ומשכנע ויצליח להניע כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים לפעולה ויגרום להם לפנות אלינו– רצוי שיוביל דווקא לדף נחיתה. חלק מכם וודאי שואלים את עצמם עכשיו: "אז בשביל מה השקעתי כל כך הרבה באתר גדול ויפה?" והתשובה היא: לא למטרת קמפיין פרסומי אפקטיבי! בגוגל או בפייסבוק (או בכל מקום שתבחרו). מודעת מילים (PPC) צריכה להוביל לדף נחיתה ממוקד שמדבר על המוצר הספציפי שאתם מעוניינים למכור ומפרט כיצד המוצר יכול לתת מענה ללקוח הפוטנציאלי שלכם. לעיתים אפשר להסתפק בדף לכידה – קצר ותמציתי שמטרתו בעיקר לאסוף עבורכם פרטים (לידים), ולעיתים תזדקקו לדף נחיתה מעט יותר מפורט (או הרבה יותר מפורט – תלוי במוצר ובצורך של הלקוח) שיכיל אינפורמציה, כמה עוגנים שיווקיים לטובת שכנוע ואז כמובן – איסוף פרטים.
דף נחיתה עוזר לנו למקד את הלקוח בנושא בו היינו רוצים שיתמקד ולא נותן לו להתפזר למקומות אחרים – כמו שיכול לקרות לו באתר שלנו.
בדף נחיתה אנחנו מובילים את הלקוח יד ביד דרך שכבות השכנוע ובסופו אנחנו מזמינים אותו לקנות מאיתנו או לפנות אלינו. לכן, כדי להשאיר את הלקוח ממוקד, חשוב שדף נחיתה לא יכיל תפריט ניווט (או כל תפריט אחר) ממנו אפשר לנדוד הלאה, לצאת מפוקוס – ולא לחזור.
דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא לבחור את סוג הדף בחוכמה.
ישנם מוצרים שמצריכים דף נחיתה מפורט – בדר"כ כאלה בהם מעורבות הלקוח גבוהה –והוא זקוק ליותר מידע ולבניית אמון (מוצרים/שירותים רפואיים, טיפוליים, מוצרים שמחירם גבוה וכו'). אם תחליטו לכתוב עבור מוצר שכזה דווקא דף לכידה (קצרצר), גם אם יהיה כתוב מצוין – סיכוי גבוה שתקבלו אחוזי המרה (פניה) נמוכים מאוד – הדף לא יענה על צרכי הלקוח. וזה מחזיר אותנו שוב אל אותה נקודה חשובה ומרכזית לשמה התכנסנו כולנו – הלקוח. דף הנחיתה או הלכידה צריך לשכנע את הלקוח שלכם, והוא יעשה את זה היטב אם הוא יתן מענה מספיק טוב לצורך שלו.

אז אם אתם מתלבטים במה לבחור – דף לכידה או דף נחיתה – קצר או ארוך, תחשבו – כמו תמיד – על הלקוח שלכם ועל מה הוא צריך…לכמה מידע הוא זקוק מכם ואז תדעו מייד.
ואל תשכחו: קמפיין פרסומי טוב נמדד בסופו של יום על פי כמות הלקוחות הפונים שקיבלתם ממנו ולא על פי מספר ההקלקות להן הוא זכה…

אני מזמינה את מי שטרם הצטרף אלי – להירשם באתר שלי

http://www.sharonkoren.co.il/

ולקבל מדי שבוע טיפ שיווקי חיוני שיעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.
וגם… מתנה! "כתיבה שכנועית במייל – איך להפוך מילים לכסף" – ספר אלקטרוני חשוב שילמד אתכם איך לכתוב ניוזלטרים יעילים ומוכרים.

עד הפעם הבאה…

2 תגובות

תגובות סגורות