שרון לין לקוחה מרוצה

"הגעתי לשרון כי לא היו לי מילים, והיום, אחרי 7 שנים, אני עדיין ללא מילים מהעבודה המדהימה של שרון (היא למעשה המילים שלי).
מעבר לכותבת שיווקית מוכשרת, אשת שיווק שמבינה את עולמות התוכן, חוקרת ועוקבת אחר כל התהליך, שרון היא גם בית חם, אכפתית ומעורבת, עושה את העבודה ממקום של אהבה ותמיד שם לכל בקשה. עם שרון אני יודעת שכל קמפיין שאעלה, יזכה להצלחה גדולה.
אין ספק ששרון היא היום חלק מהעסק שלי, ההצלחה שלי היא ההצלחה שלה. אני שמחה על היום שהכרנו ומקווה שאמשיך להשתמש בכישרונך הרב המפוזר כעננה בהירה מעלי".

שרון לין
מנכ"לית כושר מתחיל כאן. איתך

עומר דורון - לקוח מרוצה

"אני עובד עם שרון קורן כבר מעל ל-3 שנים, כל עבודה מתבצעת במקצוענות מרשימה, עם המון תמיכה שיווקית שלה וכמובן, תוצאות מדהימות בשטח.
היא כל כך מבינה שיווק ויודעת בדיוק איך לשכנע את הלקוח, שהטקסטים שלה פשוט מייצרים כסף. כשאני עובד עם שרון על פרויקט ברור לי שאקבל את העבודה הטובה, המסורה והיסודית ביותר. אני סומך עליה בעיניים עצומות ומאחל לעצמי להמשיך לעבוד איתה עוד הרבה שנים."

עומר דורון
מנכ"ל פשוט משכנתא

רותם נמיר פרדס - לקוחה מרוצה

"רוצים מישהי שתעשה קסם ובזכותה העסק שלכם ימכור יותר?
לכו לשרון קורן! זה בדיוק מה שדפי המכירה שהיא כתבה ועיצבה עשו בשבילי: יותר לידים, יותר סגירות, יותר לקוחות משלמים, וכל זה – ללא מגע יד אדם…
פעם אחר פעם שוב ושוב! בנוסף, שרון עובדת כל כך מהר, ביצירתיות ובדיוק לצרכים שלי, שברור לי שאמשיך לעבוד איתה על הפרויקטים הבאים".

רותם נמיר פרדס
נדלניסטית